четвер, 16 січня 2020 р.

Сертифікація


Український центр оцінюваня 

якості освіти


Державна служба якості освіти


  • Анкета самооцінювання учасником сертифікації власної педагогічної майстерності

1. Порядок реєстрації для участі у сертифікації вчителів

2.

НОВИЙ ЗАКОН “ПРО ПОВНУ ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ”

3.

Нові правила ведення класного журналу: наказ від 9 січня 2020 року


4.

Яка максимальна та мінімальна кількість учнів у класі за новим Законом “Про повну загальну середню освіту”


6  .Рекомендації щодо заповнення класного журналу НУШ (зі змінами від 09.01.2020 року)


СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ
1. Ігрова технологія
https://osvita.ua/school/method/technol/759/

2. Технологія проблемного навчання
https://nus.org.ua/view/yak-i-koly-zastosovuvaty-problemne-navchannya-problem-based-learning/

3.Диференційоване навчання

http://naukam.triada.in.ua/index.php/konferentsiji/45-p-yatnadtsyata-vseukrajinska-praktichno-piznavalna-internet-konferentsiya/281-vikoristannya-tekhnologiji-diferentsijovanogo-navchannya-na-urokakh-u-pochatkovikh-klasakh

4. Технологія розвивального навчання
https://studopedia.com.ua/1_278002_tehnologii-rozvivalnogo-navchannya.html

5.Інтерактивна технологія

6.Проектна технологія
https://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/33260/

7. Технологія розвитку критичного мислення
https://nus.org.ua/articles/krytychne-myslennya-2/

ПАРТНЕРСТВО

1.Гуманно-особистісна технологія
https://studfile.net/preview/7392796/page:3/

2. Педагогіка співробітництва

3. Технологія індивідуалізації навчання
http://kyrskorped.bpc.ks.ua/mod/book/view.php?id=333

ПСИХОЛОГІЯ

СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

2. НУШ: рекомендації з організації освітнього простору

3. Осередки НУШ


ЗДОРОВЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ



https://studfile.net/preview/5678796/page:40/

4. Пожежна безпека

ЦИФРОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ
1. Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти
            комп'ютерних програм у навчальних закладах 
3.Цифрова компетентність педпрацівника
Цифрова компетентність вчителя НУШ
4.Санітарно-гігієнічні норми використання ІКТ для школярів

МЕТОДИКА МАТЕМАТИКИ

Педагогічні ситуації











Немає коментарів:

Дописати коментар