Шановні батьки та діти! У зв'язку з поширенням коронавірусу школа переходить на дистанційне навчання.
Дистанційне навчання-це навчання на відстані. Основну роль у здійсненні дистанційного навчання відіграють сучасні інформаційні технології.
До уваги третьокласників!
Розпочинаємо проводити уроки через планшети, телефони, ноутбуки... Думаю, вам сподобається.
Протягом усього карантину ви будете отримувати завдання (прочитати, вивчити напам'ять, виконати вправи, написати твір, переглянути відео тощо). У зошитах з української мови та математики потрібно записати дату та виконати запропоновані письмові завдання.
Зверніть увагу! Перевірка виконання завдань вчителем обов'язкова.
Слідкуйте за записом ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК, який здійснюватиметься по-різному:сфотографувати та надіслати сторінку зошита із виконаними завданнями, надіслати скрін-шот тощо.
Третьокласники! Ви у мене розумні, кмітливі, слухняні та старанні. Я вірю, що і в такий спосіб ми будемо наполегливо працювати та навчатися і пройдемо це випробування разом.

12 березня
Основи здоров'я
Урок для батьків та дітей
Тема уроку : КОРОНАВІРУС
1. Прочитайте інформацію Міністерства охорони та здоров'я України.
Станом на ранок 14 березня в Україні зареєстровано
3 лабораторно підтверджених випадки COVID-19.
В Чернівецькій області – два випадки захворювання,
в Житомирській - один, який завершився летально.
Станом на ранок 14 березня 2020 року у світі було зареєстровано 145 369 випадків захворювання COVID-19, з них 71 694 (49,3%) осіб одужали. За межами Китаю зафіксовано 64 398 випадків у 121 країні/території/регіоні.
На території Європейського регіону зареєстровано 36 244 випадки захворювання COVID-19 (Італія 17 660, Іспанія 4 231, Франція 3 661, Німеччина 3 062, Швейцарія 1 125, Нідерланди 804, Великобританія 802, Данія 801, Швеція 775, Норвегія 750, Бельгія 559, Австрія 504, Фінляндія 155, Греція 133, Ізраїль 126, Ісландія 126, Чехія 116, Португалія 112, Ірландія 90, Естонія 79, Сан-Марино 77, Румунія 64, Словенія 57, Польща 49, Російська Федерація 34, Словаччина 32, Хорватія 31, Грузія 25, Албанія 23, Білорусь 21, Угорщина 19, Латвія 17, Кіпр 14, Боснія і Герцеговина 13, Сербія 12, Азербайджан 11, Мальта 9, Північна Македонія 9, Вірменія 8, Республіка Молдова 8, Болгарія 7, Литва 6, Люксембург 5, Ліхтенштейн 4, Україна 3, Фарерські острови 3, Андорра 2, Джерсі 2, Казахстан 2, Монако 2, Гернсі 1, Гібралтар 1, Святий Престол 1,Туреччина 1) та 1514 летальних випадків (загалом у світі - 5429).
Відшукайте на карті країни, із найбільшою кількістю хворих на коронавірус. Поміркуйте, чи становить це загрозу для населення України.
3.Життєвоважива інформація!
Проаналізуйте та запам'ятайте
4. Разом з батьками пройдіть
І ПРАВИЛ ЗАХИСТУ ВІД КОРОНАВІРУСУ (клікніть на даний рядок та перейдете за посиланням на тест)
Батьки та діти! Ми опрацювали тему "Коронавірус" разом. Сподіваюся, що все пройшло добре. Чекаю коментарів з пропозиціями (Коментарі можете дадавати під цією публікацією. Спробуйте відшукати рядок для коментарів, прогорнувши публікацію до самого кінця, та написати кілька слів). Вказуйте, що становить складність у такому навчанні. Мені це важливо знати.
Зробіть перерву.
Батьки та діти! Ми опрацювали тему "Коронавірус" разом. Сподіваюся, що все пройшло добре. Чекаю коментарів з пропозиціями (Коментарі можете дадавати під цією публікацією. Спробуйте відшукати рядок для коментарів, прогорнувши публікацію до самого кінця, та написати кілька слів). Вказуйте, що становить складність у такому навчанні. Мені це важливо знати.
Зробіть перерву.
Природознавствоо
Тема уроку. Бактерії. Значення бактерій для природи і для життя людини.
1. Повторимо вивчений матеріал.
Виконайте тести "Гриби".
Інструкція.
Перейдіть за посиланням на тест.
Візьміть аркуш та запишіть правильні відповіді тесту за зразком.
1. шапинки і ніжки.
Зворотній зв'язок.Сфотографуйте відповіді тесту та відправте фото у повідомленнях мені на Фейсбук. (Ввічливо попросіть про допомогу батьків.)
Якщо є проблеми - пишіть у коментарях нижче даної публікації.
Бажаю успіхів!
2.Перегляньте відеоурок
"Корисні та шкідливі мікроорганізми"(клікніть на даний рядок та перейдете за посиланням на відео)
3. Опрацюйте статтю про бактерії у підручнику "Природознавство" (с. 126-127)
"Корисні та шкідливі мікроорганізми"(клікніть на даний рядок та перейдете за посиланням на відео)
3. Опрацюйте статтю про бактерії у підручнику "Природознавство" (с. 126-127)
Добрий день, діти! Як справи? Що вразило, запам'яталось із теми про коронавірус?
ВідповістиВидалити