понеділок, 27 квітня 2020 р.

Вівторок, 28 квітня


  Шановні батьки та учні. Роботу Фейсбук відновлено . Сьогодні я перевірю надіслані роботи. Мені повідомили, що учора відеоурок з української мови не завантажувався. Якщо ще у когось були такі проблеми-поверніться до уроку. Я розмістила поряд із словом ВІДЕОУРОК відкрите посилання-натисніть на нього.

Природознавство
Тема уроку: Харчування. Правила здорового харчування. Практична робота. Складання раціону здорового харчування.

1.Відеоурок 
2. Опрацюйте статтю підручника(с.151-153)
Зробіть перерву

Математика
Тема уроку: Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною.
Підручник: с.153-155


1. Повторимо вивчений матеріал. 
- Діти, перевірте себе. Спробуйте спочатку своїми словами дати відповіді на запитання, а потім перевірити правильність своїх відповідей.
Ключові питання вивченої теми:
1. Що таке дріб?
Дріб -це число, яке утворилося в результаті поділу цілого на частини.
Наприклад:1\4; 1\2; 1\9.

2. Що таке чисельник та знаменник дробу?
Чисельник-число, яке пишемо над рискою дробу(вгорі).
Знаменник -число, яке пишемо під рискою дробу(внизу).
Наприклад: у дробі 2\5  2-це чисельник(вгорі), а 5-це знаменник(внизу).

3. Що означають\показують чисельник та знаменник дробу?
Знаменник показує на скільки однакових частин поділили цілий предмет, а чисельник показує скільки таких частин узяли, з'їли, зафарбували тощо.
Наприклад.Коли торт розділити на шматочки(10) і кожен скуштує 1 шматок, то це означає , що він з'їв 1\10 торта, тобто частину торта.  Якщо ж хтось скуштував 2 шматочки із цього торта, то це означає, що він зїв 2\10 торта.
У дробі 2\10   10 -це знаменник, який показує на скільки рівних частин поділили ціле(торт); 2- це чисельник, який показує скільки таких частин з'їли/

4.Як знайти частину від числа?
Щоб знайти частину від числа, потрібно число поділити на знаменник дробу.
 Наприклад: 1\4 від 20=20:4=5  Потрібно число (20) поділити на знаменник дробу(4)


5. Як знайти частину від іменованого числа?
Потрібно скористатись правилом(вище). При потребі виконати перетворення іменованого числа.
Наприклад: 1\4 від 1 доби=24год:4=6год. Потрібно 1 добу поділити на 4. 1 не ділиться на 4. Тому перетворимо 1 добу у іншу величину, яка ділиться на 4. В одній добі 24 год. 24 ділиться на 4 - буде 6год.


Наприклад: 1\3 від 1год=60хв:3=20хв
Примітка. Коли ми виконуємо дії з іменованими числами, то потрібно писати величину біля числа, щоб не заплутатися у результаті.

2. Вивчення нового матеріалу.
  Сподіваюся ви зрозуміли як знайти частину від числа. 
Потрібно виконати дію ділення та знайти число , яке
"сховалося" за дробом. 1\3 від 1хв=60с:3=20с. За дробом 1\3 "сховалося" число 20. 20-це третя частинка числа 60.


Трапляються завдання "навпаки": коли ми знаємо частину числа, а потрібно знайти саме число. У таких випадках і наші дії будуть "навпаки"-будемо робити дію множення.

Вивчіть правило. Щоб знайти число за його частиною, потрібно частину помножити на знаменник дробу.
Наприклад: Знайти число, якщо 1\3 його дорівнює 30.
 Зрозумійте різницю у формулюванні. Раніше(на попередніх уроках) ми мали число, а знаходили його частинку(виконували ділення). Сьогодні маємо частинку, а потрібно знайти ціле число(виконуємо множення).
Коротко розв'язання запишемо так: 30*3=90.
90-це число, яке ми знайшли знаючи його частину(1\3)

3. Закріплення вивченого матеріалу
Користуючись вивченим правилом виконайте письмово №1015, 1020, 1016.
Зробіть перерву

Літературне читання
Тема уроку:Життєвий і творчий шлях М. Сингаївського. Микола Сингаївський "Вийшов травень з лісу", "На врожай".
Підручник:с.167-169

1. Прочитайте біографію поета Миколи Сингаївського(с.167)
2. Навчіться виразно читати вірш "Вийшов травень з лісу".
3. Дайте відповіді на запитання до вірша.
4. Навчіться виразно читати вірш "На врожай". 
Зверніть увагу. Підкреслені рядки потрібно вимовляти з більшою силою голосу.

Немає коментарів:

Дописати коментар