Шановні батьки та учні. Роботу Фейсбук відновлено . Сьогодні я перевірю надіслані роботи. Мені повідомили, що учора відеоурок з української мови не завантажувався. Якщо ще у когось були такі проблеми-поверніться до уроку. Я розмістила поряд із словом ВІДЕОУРОК відкрите посилання-натисніть на нього.
Природознавство
Тема уроку: Харчування. Правила здорового харчування. Практична робота. Складання раціону здорового харчування.1.Відеоурок
2. Опрацюйте статтю підручника(с.151-153)
Зробіть перерву
Математика
Тема уроку: Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною.
Підручник: с.153-155
1. Повторимо вивчений матеріал.
- Діти, перевірте себе. Спробуйте спочатку своїми словами дати відповіді на запитання, а потім перевірити правильність своїх відповідей.
- Діти, перевірте себе. Спробуйте спочатку своїми словами дати відповіді на запитання, а потім перевірити правильність своїх відповідей.
Ключові питання вивченої теми:
1. Що таке дріб?
Дріб -це число, яке утворилося в результаті поділу цілого на частини.
Наприклад:1\4; 1\2; 1\9.
2. Що таке чисельник та знаменник дробу?
Чисельник-число, яке пишемо над рискою дробу(вгорі).
Знаменник -число, яке пишемо під рискою дробу(внизу).
Наприклад: у дробі 2\5 2-це чисельник(вгорі), а 5-це знаменник(внизу).
3. Що означають\показують чисельник та знаменник дробу?
Знаменник показує на скільки однакових частин поділили цілий предмет, а чисельник показує скільки таких частин узяли, з'їли, зафарбували тощо.
Наприклад.Коли торт розділити на шматочки(10) і кожен скуштує 1 шматок, то це означає , що він з'їв 1\10 торта, тобто частину торта. Якщо ж хтось скуштував 2 шматочки із цього торта, то це означає, що він зїв 2\10 торта.
У дробі 2\10 10 -це знаменник, який показує на скільки рівних частин поділили ціле(торт); 2- це чисельник, який показує скільки таких частин з'їли/
4.Як знайти частину від числа?
Щоб знайти частину від числа, потрібно число поділити на знаменник дробу.
Наприклад: 1\4 від 20=20:4=5 Потрібно число (20) поділити на знаменник дробу(4)Щоб знайти частину від числа, потрібно число поділити на знаменник дробу.
5. Як знайти частину від іменованого числа?
Потрібно скористатись правилом(вище). При потребі виконати перетворення іменованого числа.
Потрібно скористатись правилом(вище). При потребі виконати перетворення іменованого числа.
Наприклад: 1\4 від 1 доби=24год:4=6год. Потрібно 1 добу поділити на 4. 1 не ділиться на 4. Тому перетворимо 1 добу у іншу величину, яка ділиться на 4. В одній добі 24 год. 24 ділиться на 4 - буде 6год.
Наприклад: 1\3 від 1год=60хв:3=20хв
Примітка. Коли ми виконуємо дії з іменованими числами, то потрібно писати величину біля числа, щоб не заплутатися у результаті.
2. Вивчення нового матеріалу.
Сподіваюся ви зрозуміли як знайти частину від числа.
Потрібно виконати дію ділення та знайти число , яке
"сховалося" за дробом. 1\3 від 1хв=60с:3=20с. За дробом 1\3 "сховалося" число 20. 20-це третя частинка числа 60.
Трапляються завдання "навпаки": коли ми знаємо частину числа, а потрібно знайти саме число. У таких випадках і наші дії будуть "навпаки"-будемо робити дію множення.
Вивчіть правило. Щоб знайти число за його частиною, потрібно частину помножити на знаменник дробу.
Наприклад: Знайти число, якщо 1\3 його дорівнює 30.
Зрозумійте різницю у формулюванні. Раніше(на попередніх уроках) ми мали число, а знаходили його частинку(виконували ділення). Сьогодні маємо частинку, а потрібно знайти ціле число(виконуємо множення).
Коротко розв'язання запишемо так: 30*3=90.
90-це число, яке ми знайшли знаючи його частину(1\3)
3. Закріплення вивченого матеріалу
Користуючись вивченим правилом виконайте письмово №1015, 1020, 1016.
Зробіть перерву
Літературне читання
Тема уроку:Життєвий і творчий шлях М. Сингаївського. Микола Сингаївський "Вийшов травень з лісу", "На врожай".
Підручник:с.167-169
1. Прочитайте біографію поета Миколи Сингаївського(с.167)
2. Навчіться виразно читати вірш "Вийшов травень з лісу".
3. Дайте відповіді на запитання до вірша.
4. Навчіться виразно читати вірш "На врожай".
Зверніть увагу. Підкреслені рядки потрібно вимовляти з більшою силою голосу.
Немає коментарів:
Дописати коментар