Інтегрований урок
Літературне читання, Українська мова
Тема уроку літературного читання:Шарль Перро "Кіт у чоботях"Тема уроку української мови: Зв'язок дієслова з іменником у реченні.

Третьокласники! На минулому уроці літературного читання ви виконували тести на знання казок зарубіжних письменників. З радістю повідомляю, що усі учні, які вчора взяли участь у тестуванні виконали завдання відмінно: Степчук Ангеліна, Атаманюк Саша, Музика Валентин, Шурипа Даша, Шегера Ліза, Рудий Артем.
(На жаль, я так і не знаю, хто надіслав завдання без прізвища, можливо, Саша Лібіховський)
Сьогодні проведемо інтегрований дистанційний урок: поєднаємо мову та читання.
- У зошиті з української мови запишіть дату 8 квітня
- Із казки "Кіт у чоботях" потрібно виписати дієслова з пов'язаними з ними іменниками. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - Наприклад, із речення Сини мололи, ослик возив зерно та борошно, а кіт, звісно, ловив миші. виписуєте: сини мололи, ослик возив, кіт ловив. Обираєте іменник та дію, яку виконує іменник. Слова: зерно, борошно, миші не виписуємо, адже у цьому реченні вони не виконують ніякої дії. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- Виписуєте з першої частини казки(яку учора ми вчилися читати виразно). Я не ставлю завдання - виписати усі дієслова з іменниками, достатньо 20-25 пов'язаних пар слів.
- Оберіть спосіб виконання завдання: слухати казку та виписувати або читати її та виписувати дієслова з іменниками.
Читання казки
Зворотній зв'язок. Надішліть фото своєї роботи, або ж запишіть відеовідповідь(зачитайте).Оцінка буде з української мови.
Зворотній зв'язок. Надішліть фото своєї роботи, або ж запишіть відеовідповідь(зачитайте).Оцінка буде з української мови.
Зробіть перерву
Математика
Тема уроку: Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дій. Самостійна робота.1. Повторення складних питань(пояснення ділення способом добору для учнів, які просили допомоги; хто цей спосіб засвоїв-виконуєте наступний пункт уроку.)
Поясню на основі прикладів 885 .
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Міркуємо так: спосіб добору-це коли потрібно підібрати число. 48:12-це не табличний випадок, адже у таблиці множення/ділення такого прикладу немає. Спосіб добору при діленні-це такий спосіб, коли ми виконуємо приклад "навпаки". Нам потрібно поділити 48:12, але ми будемо множити. Шукаємо число, яке помножимо на 12 та отримаємо 48. Тобто, 48:12=?, ?*12=48.
Підбираємо числа. Беремо число 2.
2*12=2*10+2*2=20+4=24, нам не підходить 2, адже вийшло 24, а потрібно 48.
Беремо число 3.
3*12=3*10+3*2=30+6=36, нам не підходить 3, адже вийшло 36, а потрібно 48.
Беремо число 4.
4*12=4*10+4*2=40+8=48, нам підходить 4, адже вийшло 48.
У зошиті записуємо лише останній варіант, з числом, яке підходить. Усі решта варіантів-це усна робота учня.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2. Повторення- запорука знання.
Поспівайте та швиденько скажіть результат, перш ніж він з'явиться на екрані.
3. Вивчення нового матеріалу
Розгляньте та порівняйте приклади 924. 24:6=4 і (24*2):6=8. У другому прикладі є зміни: ділене 24 збільшили у 2 рази (24*2)-в результаті частка теж збілишилася вдвічі. Було 4, стало 8.
Прочитайте правило нижче.
Розгляньте та порівняйте приклади 925.
24:6=4, 24:(6*2)=2. У другому прикладі є зміни: дільник збільшили вдвічі 6*2- в результаті частка зменшилася вдвічі. Було 4, стало 2
Прочитайте правило нижче.
4. Застосуй математичну логіку
Інколи можна і не обчислювати приклад, а застосувати математичну логіку. Якщо потрібно поділити 12 та 24 на 2, то зрозуміло і без обчислень, що результат буде більший у виразі 24:2, адже дільник однаковий, а ділене більше(перше правило)Завдання 926(усно)
5. Самостійна робота.
Приклади 927Задача 928
Завдання 931
Зворотній зв'язок. Самостійну роботу надішліть на перевірку.
Немає коментарів:
Дописати коментар