Природознавство
Тема уроку: Органи чуття.Гігієна органів чуття.1. Аналіз тестів, виконаних 07.05.
Тести з теми "Шкіра", які ви виконали 7 травня продемонстрували гарні результати: Атаманюк О., Рудий А., Степчук А., Шурипа Д., Шегера Л. справилися на "відмінно".

2. Вивчаємо новий матеріал
- Органи чуття: очі, вуха, ніс, язик, шкіра.
- Попрацюйте з підручником.
Дайте відповіді на запитання.
3. Закріпимо вивчений матеріал
Перевір себе.
Тренувальні тести з теми "Органи чуття"
4. Домашнє завдання.
Підготуйтесь до контрольної роботи-повторіть тему "Людина та її організм"(с.142-162)
Зробіть перерву
Математика
Тема уроку: Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків.Підручник:с.162-163
Попрацюйте з учителькою усно та письмово.
Повторіть тему "Усне додавання і віднімання трицифрових чисел"
Зробіть перерву
Літературне читання
Тема уроку: Марія Познанська "Співай, соловейку!"
Підручник: с. 169.
1. Аналіз домашнього завдання (виразне читання оповідання "Скільки ж ранків я проспав".
Прослухані відповіді учнів справляють дуже гарне враження: є і емоції, і почуття, і виразність та правильність. Атаманюк О., Музика В., Рудий А., Степчук А., Шурипа Д.-ви молодці, читали як диктори телебачення.
2. Відеоурок.
Попрацюйте усно: думайте , читайте, розвивайте виразність.
Зворотній зв'язок.
Виразне читання вірша "Співай, соловейку!" (аудіо, відео)
1. Аналіз домашнього завдання (виразне читання оповідання "Скільки ж ранків я проспав".
Прослухані відповіді учнів справляють дуже гарне враження: є і емоції, і почуття, і виразність та правильність. Атаманюк О., Музика В., Рудий А., Степчук А., Шурипа Д.-ви молодці, читали як диктори телебачення.
2. Відеоурок.
Попрацюйте усно: думайте , читайте, розвивайте виразність.
Зворотній зв'язок.
Виразне читання вірша "Співай, соловейку!" (аудіо, відео)
Фізична культура
Руханка-танець.
Немає коментарів:
Дописати коментар