понеділок, 31 січня 2022 р.

Вівторок, 1 лютого

 Читання

Тема. Звук [ч], позначення його буквою ч, Ч (че). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [ч]. Читання складів, слів, речень із буквою ч.

1.Перегляньте відеоурок https://youtu.be/WGykTiUcdEM

Зупинити відео можна на 4хв.40с.

Відгадуйте загадки, читайте склади із буквою ч,

2. Робота з Букварем с.28-29

Читаємо склади, слова.

Зворотній зв'язок. Потренуйтеся читати склади та слова с.28. Запишіть та надішліть відео. 

Зробіть перерву


Математика

ТемаГотуємося до вивчення  задач

Підручник с. 78

Зошит с. 10

1. Перегляньте відеоурок https://youtu.be/7-Egex7ZZ5c

Працюйте за вказівками учителя. Завдання у підручнику 1, 3, 6(усно)

Завдання у підручнику (2, 4, 5) виконайте письмово у додатковому зошиті.

2. Робота у зошиті с. 10

Завдання 1. (пригадайте як виконувати вирази на дві дії)

Завдання 2. (Пригадайте правило: Щоб знайти невідомий доданок потрібно від суми відняти відомий доданок)

Завдання 3. На відрізках унизу є поділки. Порахуйте скільки курчат було, скільки прийшло, скільки стало. На відрізку першому дужкою покажіть скільки стало курчат.(порахуйте стільки поділок і поєднайте їх стрілкою). У клітинках запишемо дію: 7+2=9

Аналогічно виконайте завдання із жучками.

Завдання 4. 

Увага. 

4-це число, 4 см-це іменоване число. Якщо біля числа є будь-яка величина-це іменоване число(ми вивчили із величин лише сантиметри).

Зробіть перерву


Письмо

Тема.Письмо малої букви ч.

1. Відео "Написання букв чЧ"(звертаємо увагу на написання малої букви ч)

https://youtu.be/2nmTAAJwcio

2. Робота у зошиті с.19

Зворотній зв'язок.  Надішліть фото виконаної роботи.

Зробіть перерву

Дизайн і технології

ТемаСідаємо на велосипед. Створення 3D композиції різними техніками (малюнок, оригамі,аплікація.

Працюємо у альбомі "Маленький трудівничок" с.56-57

виготовляємо виріб за інструкцією.

Зробіть перерву


Фізична культура

Сьогодні розвиваємо координацію.

Зробіть вправи (на вибір)

https://youtu.be/hxfBHXsGR88



Фізична культура

Немає коментарів:

Дописати коментар