субота, 7 травня 2016 р.

Притча про Ангела

    За день до свого народження дитина запитала у Бога: «Кажуть, що завтра мене посилають на Землю. Як я житиму там, я такий малий та беззахисний?»
   Бог відповів: «Я подарую тобі ангела, який буде чекати тебе та піклуватися».
Дитина замислилася, а потім сказала: « Тут, на небі, я лише співаю і сміюся, цього достатньо мені для щастя».
   Бог відповів: «Твій ангел буде співати і посміхатися для тебе, ти відчуєш його любов і будеш щасливий».
«Як я розумітиму людей, я не знаю їх мови?» - запитала дитина.
   Бог посміхнувся і відповів: «Твій ангел спокійно та терпеливо навчить тебе розмовляти. Він скаже тобі найпрекрасніші та найсолодші слова».
«А що мені робити, якщо я захочу звернутися до Тебе?
   Бог доторкнувся до дитячої голівки і сказав: «Твій ангел навчить тебе молитися».
- Я чув, що на Землі є зло. Хто захистить мене?
- Твій ангел захистить тебе навіть ціною власного життя.
   В цей момент на Небесах запанувала тиша, а з Землі вже стали доноситись голоси…і дитина поспіхом запитала:
- Господи, перед тим, як я покину тебе, скажи мені, як звати мого ангела?
- Його ім’я не має значення. Ти зватимеш його МАМА.

Любіть своїх дітей, будьте завжди для них 
Ангелами-хранителями.


8 травня - День МАТЕРІ

Немає коментарів:

Дописати коментар