понеділок, 15 січня 2018 р.

Щодня поспішаю зранку до школи
Щоб двері найменшим в світ знань відчинить,
Щоб творчості іскру і віру у себе
В маленькому серці зуміть запалить.

     Я, Слабченко Валентина Петрівна - вчитель початкових класів.  Ось уже 22 роки працюю незмінно у Пилипо-Олександрівській ЗОШ І-ІІІ ступенів Віньковецького району Хмельницької області. Тут, з першого дня після закінчення навчального закладу, набиралася педагогічного досвіду, а згодом і майстерності. 
     Пам'ятаючи загальновідому істину: "вчитель учить інших доти, доки вчиться сам", цікавлюся науково-методичним обгрунтуванням нових педагогічних технологій, інформацією про обрії сучасного виховання , "збираю зерна" досвіду визнаних у педагогічній справі майстрів та творчо використовую на практиці їхні здобутки.
    Слідуючи принципу "Немає меж досконалості" намагаюся постійно розвивати свою майстерність та творити власну технологію, розраховану на мене та мій клас.
   Своє завдання вбачаю у вихованні творчої особистості.  Вважаю, що кожен учень має піднятися на свою вершину, відчути смак власної перемоги над собою вчорашнім.
   Впевнена, учителями не стають, ними народжуються. Школа для мене - рідний дім, педагогіка - моя стихія, а діти - велика любов.

Мій педагогічний герб


       У центрі мого герба, як і в центрі моєї педагогічної діяльності – діти. Символічно – діти-квіти. Як квітникар щоденно і дбайливо доглядає свою клумбу, так і я плекаю, люблю, допомагаю розкритися та розквітнути кожній особистості. Дбаю, щоб у квітнику-класі кожна, навіть найменша квіточка- дитина була помітна та вкрай необхідна. Це основа особистісно зорієнтованого підходу.

     Обрамленням слугують веселкові кольори, які своїм цвітінням визначають якості людини, необхідні у педагогічній професії:
Добро – червоний,
Радість – жовтий,
Натхнення – колір голубий,
Життєлюбство – це зелений,
Творчість та ентузіазм – помаранчевий,
Таємничість, артистизм та загадковість – то містичний фіолетовий колір,
А синій – колір строгості, та в міру, говорить про спокійну, врівноважену людину.


Мої досягнення











Професійне зростання




Немає коментарів:

Дописати коментар