Шановні батьки та третьокласники! Нарешті наш дистанційний клас зібрав усіх своїх учнів та до уроків долучилися Ангеліна Степчук і вчителька англійської мови Аліна Володимирівна.
Новинка сьогоднішнього дня - флеш-картки ( урок природознавства).
Сюрприз для учнів! Думаю, ви сумуєте за друзями та однокласниками. Щодня я отримую зворотній зв'язок та бачу ваші роботи та відео. Вирішила і вам деякі показати (за згодою батьків):
1. Дівчатка про цього учня кажуть: "Він нас смішить", бо ж завжди веселий та усміхнений на перервах, а учора перший, хто вивчив вірш напам'ять. Ви вже здогадалися, хто герой нашого відео? Перевірте себе. Перегляньте відеозапис.
2. Мені дуже подобається відео, в якому один із наших учнів артистично кланяється та мега-позитивно декламує Шевченка. А ви хочете його побачити? Перегляньте відеозапис.
Далі буде...
Dear parents and students!
У зв'язку з оголошенням карантину вивчення англійської мови не зупиняється. Ми продовжуємо з вами працювати, але дистанційно. А це означає, що для навчання ми будемо використовувати наші смартфони або комп'ютери. У навчанні ми будемо користуватися не лише підручниками і зошитами, а й будемо переглядати відео, виконувати тести та грати ігри.
Let's start!
Англійська мова
Тема: Чим ти займався вчора?Підручник с.94.
Впр.1 с.94.Продовжуємо вивчати минулий час Past Simple. Розглядаємо схему, де показані зразки розповідного, заперечного та запитального речень.
Розповідне речення в минулому часі виглядає так:
I played in the yard yesterday.(play - дієслово правильне, до правильних дієслів ми додаємо закінчення -ed).
Перекладаємо речення так: Я грався у дворі вчора.
Заперечне речення: I did not (didn't) play in the yard yesterday. (Для заперечення ми використовуємо допоміжне дієслово did і тоді дієслово вживаємо без закінчення -ed)
Запитання будуємо наступним чином. Did you play in the yard yesterday? ( Ти грався вчора у дворі? ) Допоміжне дієслово did ставимо на початку речення і знову ж таки, дієслово без закінчення -ed.
Відповідаємо Yes, I did. No, I didn't. (did/didn't вживаємо для всіх осіб)
Підручник впр.2 с.94 Складаємо заперечні речення. У вправі подане розповідне речення у минулому часі, а нам потрібно за зразком скласти заперечні речення. Цю вправу викрнуємо письмово в тоненьких зошитах.
А тепер робимо перерву!
Пропоную вашій увазі переглянути пісеньку "What did you do yesterday?" ( у вас є можливість проспівати її кілька разів)
Робочий зошит с.80 впр.1. Тут ми шукаємо слова в минулому часі і доповнюємо ними речення нижче.
Впр.2 с.80. Потрібно дати відповіді на запитання вживаючи минулий час. Будьте уважні!
А тепер завдання для самоперевірки! Підручник, впр.3 с.95. Усно доповнюємо речення Did або didn't. Памятаємо що запитання розпочинаються з Did. І якщо відповідь "Так" то буде Yes, I did. Якщо відповідь "Ні" - No, I don't.
Виконані завдання першого уроку перевіримо в школі. До наступного уроку.
Робимо перерву
Природознавство
Тема уроку: Ланцюги живлення. Охорона рослинного і тваринного світу.
Флеш-картки
1. Потренуйтесь та перевірте знання попередньої теми "Бактерії та віруси".
Для цього раджу флеш-картки.
Флеш-картки - це двосторонні картки. З однієї сторони-запитання, а на звороті відповідь.
Діємо так:
- Читаємо запитання.
- Відповідаємо усно.
- Натискаємо внизу "перегорнути картку".
- Перевіряємо свою відповідь з відповіддю на звороті.
- Під флеш-карткою рядок цифр. Натискаємо наступну, наприклад, 2.
Увага! Не пропускайте цей етап. Знання стануть у нагоді пізніше. Якщо під час тренування було багато неправильних відповідей-повторіть знову.
2. Перегляньте інформаційний ролик для школярів "Дізнайся про свою силу".
Дослухайтеся до порад від анімованих персонажів ролика, аби віруси не зашкодили вашому здоров'ю.
2. Вивчаємо новий матеріал.
Перегляньте презентацію "Що таке ланцюги живлення"
Автор презентації: Гоцуляк Т.І.
3. Робота з підручником (с. 129-131)
4. Виконайте перевірні тести "Бактерії. Віруси"
Зворотній зв'язок. Ваші результати (оцінки та правильні і неправильні відповіді) я побачу на своєму ПК.
Зробіть перерву
Математика
Тема уроку: Ділення круглого числа на кругле способом добору. Задачі на знаходження четвертого пропорційного.
Робота з підручником
1. Проаналізуйте прийом міркуванні у вправах 839, 840(усно).
2. Виконайте письмово
Приклади 841
Приклади 846
Рівняння 842
Пригадайте. Ускладнені рівняння потрібно спочатку спростити (виконати дію в дужках, тощо).
Задача 843
Спробуйте самостійно. Якщо не виходить-
Міркуйте так:
1. Скільки вишень у одному пакеті?
2.Скільки кілограмів вишень можна розкласти у 6 пакетів?
Задача 844 (проаналізуйте усно)
Задача 845
1. Проаналізуйте прийом міркуванні у вправах 839, 840(усно).
2. Виконайте письмово
Приклади 841
Приклади 846
Рівняння 842
Пригадайте. Ускладнені рівняння потрібно спочатку спростити (виконати дію в дужках, тощо).
Задача 843
Спробуйте самостійно. Якщо не виходить-
Міркуйте так:
1. Скільки вишень у одному пакеті?
2.Скільки кілограмів вишень можна розкласти у 6 пакетів?
Задача 844 (проаналізуйте усно)
Задача 845
Зробіть перерву
Літературне читання
Тема уроку: В.Сухомлинський "Сонце заходить". Підсумок за темою "Тарас Шевченко".
1. Робота з підручником (с.138-139). Прочитайте оповідання В.Сухомлинського "Сонце заходить" . Усно дайте відповідь на запитання після тексту.
2. Підсумкова письмова робота
Попрацюйте з різними джерелами (підручник, книги, інтернет), пригадайте інформацію з вивченої теми та дайте відповіді на запитання.
- Де і коли народився Тарас Шевченко?
- Якою була родина поета?
- Хто допоміг Тарасу Шевченку стати вільною людиною?
- Про що мріяв малий Тарас у дитинстві?
- Які почуття до України передає поет у віршах?
- На які теми писав вірші Тарас Шевченко?
- Що означає вислів з оповідання "Малий Тарас чумакує" мовби його на сто коней посадили
- Які почуття викликає у вас наказ поета? Не цурайтесь того слова, що мати співала, як малого сповивала, з малим розмовляла.
- Які риси характеру проявлялися у Тараса Шевченка ще в дитинстві.
- Чому, на вашу думку, Тараса Шевченка вважають символом України та її героєм?
Зворотній зв'язок.
1 варіант (письмово) Сфотографуйте роботу та надішліть.
2 варіант Зніміть відеоінтерв'ю за даними запитаннями(учень-відповідає, дорослий-задає запитання; дорослий може бути поза кадром) та надішліть.
1 варіант (письмово) Сфотографуйте роботу та надішліть.
2 варіант Зніміть відеоінтерв'ю за даними запитаннями(учень-відповідає, дорослий-задає запитання; дорослий може бути поза кадром) та надішліть.
Немає коментарів:
Дописати коментар