вівторок, 17 березня 2020 р.

Вівторок, 17 березня


    Шановні батьки та третьокласники! Нарешті наш дистанційний клас зібрав усіх своїх учнів та до уроків долучилися Ангеліна Степчук і вчителька англійської мови Аліна Володимирівна.
   Новинка сьогоднішнього дня - флеш-картки ( урок природознавства).
  Сюрприз для учнів! Думаю, ви сумуєте за друзями та однокласниками. Щодня я отримую зворотній зв'язок та бачу ваші роботи та відео. Вирішила і вам деякі показати (за згодою батьків):  
1.  Дівчатка про цього учня кажуть: "Він нас смішить", бо ж  завжди веселий та усміхнений на перервах, а учора перший, хто вивчив вірш напам'ять. Ви вже здогадалися, хто герой нашого відео? Перевірте себе. Перегляньте відеозапис.
2. Мені дуже подобається відео, в якому один із наших учнів артистично кланяється та мега-позитивно декламує Шевченка. А ви хочете його побачити? Перегляньте відеозапис. 
Далі буде...

Dear parents and students!
    У зв'язку з оголошенням карантину вивчення англійської мови не зупиняється. Ми продовжуємо з вами працювати, але дистанційно. А це означає, що для навчання ми будемо використовувати наші смартфони або комп'ютери. У навчанні ми будемо користуватися не лише підручниками і зошитами, а й будемо переглядати відео, виконувати тести та грати ігри.
Let's start!

Англійська мова 
Тема: Чим ти займався вчора?
Підручник с.94.
Впр.1 с.94.Продовжуємо вивчати минулий час Past Simple. Розглядаємо схему, де показані зразки розповідного, заперечного та запитального речень.
 Розповідне речення в минулому часі виглядає так:
I played in the yard yesterday.(play - дієслово правильне, до правильних дієслів ми додаємо закінчення -ed).
Перекладаємо речення так: Я грався у дворі вчора.

Заперечне реченняI did not (didn't) play in the yard yesterday. (Для заперечення ми використовуємо допоміжне дієслово did  і тоді дієслово вживаємо без закінчення -ed)

Запитання будуємо наступним чином. Did you play in the yard yesterday? ( Ти грався вчора у дворі? ) Допоміжне дієслово did  ставимо на початку речення і знову ж таки, дієслово без закінчення -ed.

Відповідаємо Yes, I did. No, I didn't. (did/didn't вживаємо для всіх осіб)

Підручник впр.2 с.94 Складаємо заперечні речення. У вправі подане розповідне речення у минулому часі, а нам потрібно за зразком скласти заперечні речення. Цю вправу викрнуємо письмово в тоненьких зошитах.

А тепер робимо перерву!
Пропоную вашій увазі переглянути пісеньку "What did you do yesterday?" ( у вас є можливість проспівати її кілька разів)

Робочий зошит с.80 впр.1. Тут ми шукаємо слова в минулому часі  і доповнюємо ними речення нижче.
Впр.2 с.80. Потрібно дати відповіді на запитання вживаючи минулий час. Будьте уважні!

А тепер завдання для самоперевірки! Підручник, впр.3 с.95. Усно  доповнюємо речення Did або didn't. Памятаємо що запитання розпочинаються з Did. І якщо відповідь "Так" то буде Yes, I did. Якщо відповідь "Ні" - No, I don't.

 Виконані завдання першого уроку перевіримо в школі. До наступного уроку.

Робимо перерву

Природознавство
Тема уроку: Ланцюги живлення. Охорона рослинного і тваринного світу.
1.  Потренуйтесь та перевірте знання попередньої теми "Бактерії та віруси".
Для цього раджу флеш-картки
Флеш-картки - це двосторонні картки. З однієї сторони-запитання, а на звороті відповідь. 
Діємо так:
  1. Читаємо запитання.
  2. Відповідаємо усно.
  3. Натискаємо внизу "перегорнути картку".
  4. Перевіряємо свою відповідь з відповіддю на звороті.
  5. Під флеш-карткою рядок цифр. Натискаємо наступну, наприклад, 2.
Увага! Не пропускайте цей етап. Знання стануть у нагоді пізніше. Якщо під час тренування було багато неправильних відповідей-повторіть знову.
Флеш-картки

   Дослухайтеся до порад від анімованих персонажів ролика, аби віруси не зашкодили вашому здоров'ю. 

2. Вивчаємо новий матеріал.
Перегляньте презентацію "Що таке ланцюги живлення"
Автор презентації: Гоцуляк Т.І.

3. Робота з підручником (с. 129-131)
Зворотній зв'язок. Ваші результати (оцінки та правильні і неправильні відповіді) я побачу на своєму ПК.



Зробіть перерву

Математика
Тема уроку: Ділення круглого числа на кругле способом добору. Задачі на знаходження четвертого пропорційного.
Робота з підручником
1. Проаналізуйте прийом міркуванні у вправах 839, 840(усно).
2. Виконайте письмово
Приклади 841
Приклади 846 
Рівняння 842
Пригадайте. Ускладнені рівняння потрібно спочатку спростити (виконати дію в дужках, тощо).

Задача 843
Спробуйте самостійно. Якщо не виходить-
Міркуйте так:
1. Скільки вишень у одному пакеті?
2.Скільки кілограмів вишень можна розкласти у 6 пакетів?

Задача 844 (проаналізуйте усно)
Задача 845
Зробіть перерву

Літературне читання
Тема уроку: В.Сухомлинський "Сонце заходить". Підсумок за темою "Тарас Шевченко".
1. Робота з підручником (с.138-139). Прочитайте оповідання В.Сухомлинського "Сонце заходить" . Усно дайте відповідь на запитання після тексту.

2. Підсумкова письмова робота
Попрацюйте з різними джерелами (підручник, книги, інтернет), пригадайте інформацію з вивченої теми та дайте відповіді на запитання.
  1. Де і коли народився Тарас Шевченко?
  2. Якою була родина поета?
  3. Хто допоміг Тарасу Шевченку стати вільною людиною?
  4. Про що мріяв малий Тарас у дитинстві?
  5. Які почуття до України передає поет у віршах?
  6. На які теми писав вірші Тарас Шевченко?
  7.  Що означає вислів з оповідання "Малий Тарас чумакує"   мовби його на сто коней посадили
  8.  Які почуття викликає  у вас наказ поета?                             Не цурайтесь того слова, що мати співала, як малого сповивала, з малим розмовляла.
  9. Які риси характеру проявлялися у Тараса Шевченка ще в дитинстві.
  10. Чому, на вашу думку, Тараса Шевченка вважають символом України та її героєм?
Зворотній зв'язок. 
1 варіант (письмово) Сфотографуйте роботу та надішліть.
2 варіант  Зніміть відеоінтерв'ю за даними запитаннями(учень-відповідає, дорослий-задає запитання; дорослий може бути поза кадром) та надішліть.

Немає коментарів:

Дописати коментар