Англійська мова
Доброго ранку третьокласники!
Сьогодні будемо
розпочинати нову тему, яка називається «Весна, а незабаром літо»
Ми з вами вивчимо
пори року, місяці, навчимося описувати погоду.
Отож. Розпочинаємо!
1. Знайомимося з новими
словами уроку.
Ph
– читається як звук «ф»
Weather (везе)
– погода
Shine (шайн) – світити, сіяти
Stay
(стей) – залишатися ( вдома наприклад)
Ці слова вивчаємо.
2. Читаємо та
перекладаємо впр.1 с.108.
Наступною буде вправа
2 с.109. Тут потрібно заповнити пропуски
і сказати. Доповнюємо речення словами з рамочки. Давайте спробуємо доповнити
цей діалог і записати його на аудіо і надіслати мені.
4. Усно впр.3 с.109. Всі
слова, які невідомі, перекладаємо і
записуємо в словник.
Let’s have a rest. Прослухаємо пісеньку і пробуємо повторювати текст пісні
і рухи. Spring is Here
Переходимо до
робочого зошита. Впр.1 с.89. З’єднуємо частини картинки і за зразком записуємо
речення.
Впр. 2 потрібно дивлячись на картинку записати пропущені літери. Ці
слова ми можемо знайти у підручнику впр. 2 -3.
Впр. 3 с.90 дивимося
на малюнок і позначаємо речення «Правда» та «Неправда» .
Виконані вправи
надсилайте мені в facebook.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Українська мова
Тема уроку: Урок розвитку мовлення. Навчальний переказ.На попередньому інтегрованому уроці української мови та літературного читання ми слухачи\читали казку "Кіт у чоботях" та виписували іменники з пов'язаними із ними дієсловами.
Демонструю охайну, правильну роботу Шурипи Даші.

- Сьогодні напишемо переказ "Дятел".
Працюйте за вказівками презентації:
- ознайомтеся з текстом,
- усно дайте відповіді на запитання по змісту тексту,
- спробуйте переказати текст за поданим планом,
- словникова работа-хвилинка для нової інформації,
- ознайомтеся із складними для написання словами
- прочитайте текст знову,
- запишіть переказ тексту спочатку в чернетку,
- перевірте(або попросіть дорослих),
- перепишіть охайно у зошит.
Зворотній зв'язок. Роботу сфотографуйте у вертикальному положенні та надішліть на перевірку.
Зробіть перерву
Математика
Тема уроку: Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різного ступенів без дужок і з дужками.
Ангеліна Степчук постаралася та написала дуже охайно. Робота чітка та зрозуміла. Використайте її для самоперевірки.






Автор слайдів: Щепанська Ірина Олексіївна

Приклади 935(письмово)
Примітка. У виразах із багатьма діями дуже зручно порядок виконання дій пронумерувати простим олівцем у підручнику, а вже тоді виконувати.
Приклади 941(письмово)
Задача 939(письмово)
Літературне читання
Тема уроку: Підсумковий урок за темою "Із скарбниці казкарів світу".
Письмово дайте відповіді на запитання:
Зворотній зв'язок. Роботу сфотографуйте у вертикальному положенні та надішліть на перевірку.
Фізична культура
Після навчання якраз час порухатися, потанцювати.
Руханка
Математика
Тема уроку: Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різного ступенів без дужок і з дужками.
1. Аналіз самостійної роботи.
На минулому уроці ми писали самостійну роботу. Із завданнями учні впоралися на достатньому та високому рівні.
Візьміть до уваги.
- Не забувайте писати пояснення до задачі.
- Будьте уважними при читанні задачі.
- Будьте уважними при переписуванні прикладів. Інколи такі несуттєві помилки заважають отримати найвищі оцінки
Ангеліна Степчук постаралася та написала дуже охайно. Робота чітка та зрозуміла. Використайте її для самоперевірки.

2. Усний рахунок
Гра "Знайди квітку"(виконайте ділення способом підбору)




Автор слайдів: Щепанська Ірина Олексіївна
3. Вивчення нового матеріалу
Увага. Порядок виконання дій у виразах такий:
4. Попрацюємо з підручником
Приклади 934(усно)Приклади 935(письмово)
Примітка. У виразах із багатьма діями дуже зручно порядок виконання дій пронумерувати простим олівцем у підручнику, а вже тоді виконувати.
Приклади 941(письмово)
Задача 939(письмово)
Примітка. Не забувайте про пояснення.
Зробіть перервуЛітературне читання
Тема уроку: Підсумковий урок за темою "Із скарбниці казкарів світу".
Письмово дайте відповіді на запитання:
- З якими казками ми познайомилися у розділі"Із скарбниці казкарів світу".(перерахуй, записуючи назву казки у лапках з великої літери)
- Які дивовижні перетворення відбувалися у казці "Шипшинка"?
- Яка казка має такий початок "Був чудовий, ясний весняний вечір, і вікно стояло відчинене..."
- Які риси Піноккіо виявилися у його вчинках?
- Опишіть зовнішність персонажа, який найбільше сподобався. Описати зовнішність-це розповісти, який на вигляд: високий\низький, яке волосся, очі, ніс, у що одягнений...
- Напишіть власне висловлювання про казку, яка сподобалася найбільше.(5-6 речень)
- Чому вас захопила ця казка?
- Що найбільше сподобалося, запам'яталося, вразило?
Зворотній зв'язок. Роботу сфотографуйте у вертикальному положенні та надішліть на перевірку.
Фізична культура
Після навчання якраз час порухатися, потанцювати.
Руханка
Немає коментарів:
Дописати коментар