субота, 11 квітня 2020 р.

Понеділок, 13 квітня

Літературне читання
Тема уроку: Контрольна робота №7. Робота з літературним твором (письмово).

1. Аналіз підсумкової письмової роботи, виконаної на попередньому уроці
  На минулому уроці ви письмово відповідали на запитання, які стосуються прочитаних казок. Не буду розміщувати фото виконаних робіт, адже не усі учні вже надіслали на перевірку. Надіслані на перевірку самостійні роботи виконані на відмінно у Артема Рудого, Саші Атаманюка, Лізи Шегери.
Примітка. Не забувайте, що назву казки потрібно писати в лапках (казка "Шипшинка"), назви казкових персонажів з великої літери (Піноккіо). 
  Познайомтеся з короткими та влучними висловлюваннями наших учнів про казку, яка найбільше сподобалася:
1. Артем Рудий 
  Мені сподобалася казка "Про Карлсона, який живе на даху". Улюблений герой, звичайно ж Карлсон. На його спині пропелер, що додає йому фантастичності. Він був пухкенький, малий на зріст, сміливий, смішний, завжди шукав якісь пригоди.

2. Саша Атаманюк
  Казка "Про Карлсона, який живе на даху" дуже сподобалась! Можна читати або дивитись довго, а якщо розумієш гумор-можна посміятись.Ставлю оцінку п'ять з п'яти!

2. Контрольна робота №7.
   Примітка для батьків, які консультують дітей.    Роботу виконати письмово на подвійному аркуші паперу. Письмова перевірка досвіду читацької діяльності передбачає читання учнями тексту самостійно мовчки або пошепки. Після первинного ознайомлення з текстом, під час його опрацювання учні виконують письмові завдання на перевірку сформованості вмінь визначати основну думку твору, його тему, розрізняти жанри, встановлювати послідовність подій у творі, характеризувати вчинки дійових осіб, пояснювати зображувальні можливості художнього слова тощо. При виконанні письмових завдань діти мають користуватися текстом, відшукати , при потребі, правильну відповідь. Тестові завдання (1-4) переписувати не потрібно, відповідати так: 1.а)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Подарунок
Настала весна. Багато клопотів з'явилося у звірів та птахів. Дехто змінював вбрання: зайці скидали білі шубки, а натомість одягали сірі, вовки та ведмеді лише обновлювали старі кожухи.
Та найбільше метушилися малята, готуючи подарунки, адже незабаром – мамине свято. У цей день на головній лісовій галявині мали зібратися найповажніші мешканці лісу й вирішити, кому ж присудити головний приз за найкращий подарунок.
Засмучений, сидів у своїй хатинці лише зайчик Сіра Шубка. Йому теж хотілося порадувати маму, проте він ніяк не міг придумати для неї подарунка. Ось зайчик вийшов надвір.
На горбочку побачив Сіра Шубка блакитну квіточку на тонкій стеблині.
- Хто ти? – запитало зайченя.
- Пролісок, - відказала квіточка, – а чому ти такий засмучений?
- Як же мені не сумувати? Завтра мамине свято, а я подарунка ще не маю.
Пролісок співчутливо подивився на зайчика й каже:
- Візьми мене й подаруй своїй мамі…
- Як же я візьму?! – розгубилося зайченя. – Ти ж тоді не будеш рости.
- Звісно, не буду, - зітхнув пролісок, - але ж ти не маєш подарунка. Усі матимуть, а ти – ні.
- Дякую тобі, проліску, - зраділо зайченя. – Тепер я знаю, що подарувати мамі!
У день свята мам на головну лісову галявину кожне з малят принесло дбайливо загорнений у торішнє листя подарунок. Тільки у Сірої Шубки в лапах не було нічого.
Дійшла черга до Сірої Шубки. Зайченя взяло маму за лапку й повело на горбочок: там синіла кітка.
-Я дарую тобі, матусю, ось цього проліска. Тільки зірвати його не міг, адже він тоді не ростиме.
- Дякую тобі, мій любий синочку, - розчулилася зайчиха. – Дякую за чудовий подарунок!
Коли ж усі подарунки було вручено мамам, до лісових мешканців звернувся ведмідь Буркотун:
- Ми порадилися й вирішили головний приз віддати зайчикові Сірій Шубці. Тримай міцно! – Буркотун подав зайченяті лозяного кошика з рожевобокими яблуками. – Їж на здоров'я, та не забудь маму почастувати.
- Не забуду! – сказало зайченя й подало кошик з яблуками мамі.
(300 слів)
(За М. Пономаренко)
Тестові завдання
1.До якого жанру належить прочитаний твір?
  • а) оповідання
  • б) народна казка
  • в) літературна казка.
2. У якому розділі підручника можна розмістити прочитаний твір?
а) Народні казки
б) Літературні казки
в) Цікава книга природи.
3. Хто головні дійові особи твору?
а) зайці, вовки та ведмеді
б) зайчик Сіра Шубка і пролісок
в) зайчик Сіра Шубка і мама.
4. Яке прислів'я найточніше виражає головну думку твору?
а) Не лінися рано вставати та змолоду більше знати.
б) Життя дано нам всім на добрі справи.
в) Мудрим ніхто не родився, а навчився.
5. Продовж речення словами із тексту.
Як же мені не сумувати? Завтра________________________________________________ .
6. Віднови послідовність подій у тексті. Розмісти по порядку та запиши.
 Зайчик Сіра Шубка ніяк не міг придумати подарунок для мами.
 Весняні клопоти звірів і птахів.
Розмова з проліском.
Головний приз дістався зайчику Сірій шубці.
Радість мами-зайчихи.
7. Які риси характеру проявило зайченя Сіра Шубка, вибираючи мамі подарунок?(перерахуй)
8. Чи вітав ти маму із маминим святом? Як ти це робив? Напиши 3-4 речення.
Зворотній зв'язок. Роботу надішліть на перевірку.
Зробіть перерву

Математика
Тема уроку: Вивчені випадки множення і ділення.Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Складені задачі на 2-4 дії.

    Нещодавно ви виконували практичну роботу з математики №920.
На кольоровому папері накреслити прямокутник зі сторонами 6см і 4см. Розріж його на 4 частини. Наклей ці частини на сторінку зошита так, щоб отримати прямокутник.

  Саша Атаманюк виконав практичну роботу правильно. Демонструю його роботу. 


   Сьогодні останній робочий урок із теми"Позатабличне множення і ділення". На наступному уроці пишемо контрольну роботу.

Робота з підручником
Приклади 943
Приклади 944
Приклади 945
Примітка. Спочатку простим олівцем пронумеруйте у підручнику порядок виконання дій, а потім виконайте дії.
Записуємо у зошит так:
450*2-810:10+16*5=  (результат)
1)450*2=
2)810:10=
3)16*5=
4)
5)          (результат)

Задача 947
Зверніть увагу на запитання задачі: На скільки більше\менше-виконуємо  завжди дію віднімання.
Задача 948
Примітка. Розв'язати задачу складанням виразу. Пригадайте, вираз-це приклад. Скласти вираз до задачі-це в одному прикладі об'єднати усі дії та обчислити. Наприклад( задача на три дії): 3*8+4*5=24+20=44(зошити)
Звортній зв'язок.(за потреби) Якщо ви не впевнені у виконанні задач, прикладів-надсилаєте завдання для перевірки та міні-консультацій.
Зробіть перерву


Українська мова
Тема уроку: Дієслова-синоніми. Дієслова-антоніми.
   Попрацюйте сьогодні із іншою вчителькою, та виконайте письмові завдання у свому зошиті, які вона запропонує під час уроку.
Запишіть дату у зошиті:
13 квітня
Зробіть перерву

Я у світі
Тема уроку: Навчальний проєкт "Славетні українці"
Перегляньте презентацію, прочитайте інформацію  про відомих людей, чиї прізвища ви вже чули та запам'ятайте 2-3 нових.
Презентація "Славетні українці"

Немає коментарів:

Дописати коментар