Природознавство
Тема уроку: Контрольна робота №5 з теми "Живі організми та середовища їхнього існування".Примітка.
- Не забувайте вказувати прізвище та ім'я.
- У деяких завданнях є декілька варіантів відповідей.
Зробіть перерву
Математика
Тема уроку: Контрольна робота №7 з теми "Позатабличне множення і ділення:усні обчислення"
Зробіть перерву
Літературне читання
Тема уроку: Вступ до розділу "Прийди, весно, з радістю!". "Благослови, мати, весну зустрічати"(за Василем Скуратівським)
1. Аналіз контрольної роботи, виконаної на попередньому уроці.
На минулому уроці ми писали контрольну роботу. Роботу учні 3 класу виконали на достатньому та високому рівні. Помилки я проаналізувала у особистих повідомленнях.
За звичаєм назву учнів, які впоралися найкраще: Шурипа Даша та Атаманюк Саша.

Останнє завдання контрольної роботи-це коротке (3-4 речення) зв'язне висловлювання про те, як ви вітали свою маму зі святом.
Пропоную ознайомитися із відповіддю Артема Рудого.
Я звичайно вітав маму зі святом, адже мама для мене найдорожчий скарб. Я зробив саморобний подарунок, це була листівка. А ще тюльпан, який я попросив у своєї бабусі. Коли мама проснулася я подарував подарунок і заспівав пісню про маму. Мама була в захваті.
На минулому уроці ми писали контрольну роботу. Роботу учні 3 класу виконали на достатньому та високому рівні. Помилки я проаналізувала у особистих повідомленнях.
За звичаєм назву учнів, які впоралися найкраще: Шурипа Даша та Атаманюк Саша.

Останнє завдання контрольної роботи-це коротке (3-4 речення) зв'язне висловлювання про те, як ви вітали свою маму зі святом.
Пропоную ознайомитися із відповіддю Артема Рудого.
Я звичайно вітав маму зі святом, адже мама для мене найдорожчий скарб. Я зробив саморобний подарунок, це була листівка. А ще тюльпан, який я попросив у своєї бабусі. Коли мама проснулася я подарував подарунок і заспівав пісню про маму. Мама була в захваті.
Наші пращури зустрічали Новий рік 13 березня, адже весна — пора пробудження, пора надій.
Про звичаї, пов’язані з весною,
ми дізнаємося зі статті Василя Скуратівського.
Словникова робота.
Тужавіти — тут: тверднути.
Символічний птах — образ птаха.
Пращури — далекі предки.
- Прослухайте аудіозапис тесту
- Прочитайти текст «Благослови, мати, весну зустрічати» самостійно. (с. 160–161)
- Аналіз змісту тексту з елементами вибіркового читання.
— З якими проханнями зверталися діти до
своїх матерів?
— Що робили матері і бабусі?
— Яким було печиво?
— Що робили дівчатка і хлопчики,
тримаючи в руках символічного птаха?
— Що вони виспівували?
— Коли справляли веснянки і гаївки?
— Як готувались у кожному селі до свята?
— Які забавні сценки виконували
дівчатка?
Немає коментарів:
Дописати коментар