понеділок, 13 квітня 2020 р.

Вівторок,14 квітня

Природознавство
Тема уроку: Контрольна робота №5 з теми "Живі організми та середовища їхнього існування".
Примітка.  

  • Не забувайте вказувати прізвище та ім'я.
  • У деяких завданнях є декілька варіантів відповідей.
Зробіть перерву

Математика
Тема уроку: Контрольна робота №7 з теми "Позатабличне множення і ділення:усні обчислення"
Зробіть перерву

Літературне читання
Тема уроку: Вступ до розділу "Прийди, весно, з радістю!". "Благослови, мати, весну зустрічати"(за Василем Скуратівським)
1. Аналіз контрольної роботи, виконаної на попередньому уроці.
   На минулому уроці ми писали контрольну роботу. Роботу учні 3 класу виконали на достатньому та високому рівні. Помилки я проаналізувала у особистих повідомленнях.

 За звичаєм назву учнів, які впоралися найкраще: Шурипа Даша та Атаманюк Саша.


 Останнє завдання контрольної роботи-це коротке (3-4 речення) зв'язне висловлювання про те, як ви вітали свою маму зі святом.
  Пропоную ознайомитися із відповіддю Артема Рудого.
    Я звичайно вітав маму зі святом, адже мама для мене найдорожчий скарб. Я зробив саморобний подарунок, це була листівка. А ще тюльпан, який я попросив у своєї бабусі. Коли мама проснулася я подарував подарунок і заспівав пісню про маму. Мама була в захваті.
Медаль для детей: Так держать купить в интернет-магазине Книгован
2. Опрацювання статті Василя Скуратівського «Благослови, мати, весну зустрічати» (с. 160–161)
 Наші пращури зустрічали Новий рік 13 березня, адже  весна — пора пробудження, пора надій.

Про звичаї, пов’язані з весною, ми дізнаємося зі статті Василя Скуратівського.
 Словникова робота.


Тужавіти — тут: тверднути.
Символічний птах — образ птаха.
Пращури — далекі предки.
  1. Прослухайте аудіозапис тесту
  2. Прочитайти текст «Благослови, мати, весну зустрічати» самостійно.  (с. 160–161)
  3. Аналіз змісту тексту з елементами вибіркового читання.

— З якими проханнями зверталися діти до своїх матерів?
— Що робили матері і бабусі?
— Яким було печиво?
— Що робили дівчатка і хлопчики, тримаючи в руках символічного птаха?
— Що вони виспівували?
— Коли справляли веснянки і гаївки?
— Як готувались у кожному селі до свята?
— Які забавні сценки виконували дівчатка?
— Чим закінчувалися веснянки та гаївки?

4. Перегляньте фрагмент відомої вам веснянки

Немає коментарів:

Дописати коментар