вівторок, 14 квітня 2020 р.

Середа, 15 квітня

Літературне читання
Тема уроку: Урок позакласного читання "Весну-красну зустрічаймо".
   Сьогодні на уроці позакласного читання ми будемо говорити про весну.  Про неї кажуть, що вона весела, ясна, чарівна! А з весною у наші віконця все частіше заглядає сонце.
    Одна з народних легенд розповідає, що казкова жар-птиця приносить з теплих морів золотий ключик, яким міцно зачиняє двері домівки, куди сховалася зима. А потім поступово відчиняє троє дверей, з яких виходять три красеня: Березень, Квітень, Травень. Кожному з них жар-птиця наказ дає і посилає на землю. Про цих красенів ви прослухаєте казку „Як Квітень до Березня в гості їздив”.

2. Чи уважний ти слухач?
- Хто головні герої казки?
- Чому Березень не міг дістатися до Квітня в гості?
- Що Травень порадив Березню?
- Чому Березень здивувався?

3. Виразне читання вірша "Веснянки" Павла Грабовського (нижче)

Зійшли сніги, шумить вода,
Весною повіва;
Земля квіточки викида,
Буяє травка молода;
Все мертве ожива.

Веселе сонечко блистить,
Проміння щердо ллє;
Гайок привітно шелестить,
Неначе кличе пригостить;
Струмочок виграє.

Примітка. За бажанням вірш "Веснянки" вивчіть напам'ять (не обов'язково).



Зробіть перерву

Українська мова
Тема уроку: Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Удосконалення висловлювань шляхом добирання дієслівних синонімів.
1. Закріплення вивченого про дієслова-синоніми.
  На минулому уроці української мови ви були учнями під час відеоуроку та мали запам'ятати головне:

  1. Дієслова-антоніми-це слова, протилежні за значенням. Наприклад: битися-миритися, сміялася-плакала.
  2. Дієслова-синоніми - це слова-побратими. Вони звучать та пишуться по-різному, але означають одне і те ж. Потрібні у нашому мовленні, щоб уникати повторень під час висловлювань.


  У школі вас чекають ПАЗЛИ "Дієслова-синоніми" . Їх я створила для того, щоб ви навчилися групувати слова, подібні за значенням. Прочитайте групи дієслів-синонімів







2. Робота з підручником
Виконайте письмово:
Вправа 403
Вправа 405
Зробіть перерву


Математика
Тема уроку: Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу.
1. Аналіз контрольної роботи з теми "Позатабличне множення і ділення:усні обчислення".

Презентація "Усний рахунок" Математичні тести ви виконали дуже успішно: Атаманюк Саша, Лібіховський Саша, Рудий Артем, Степчук Ангеліна, Шурипа Даша, Шегера Ліза справилися із завданнями на відмінно (10-12балів).

Проаналізуємо допущені помилки:
1. 42*3=40*3+2*3=120+6=126

2.65:5=(50+15):5=10+3=13

3.30*5-300:100+68=215
1)30*5=150
2)300:100=3
3)150-3=147
4)147+68=215

4. Різницю чисел 160 і 70 зменшити у 30.
(160-70):30=90:30=3

5. 48 зменшити на добуток чисел 4 і 3.
48-4*3=48-12=36
Запам'ятайте:
 Зменшити на-віднімаємо
Збілишити на- додаємо
Зменшити у -ділимо
Збілишити у-множимо
2. Вивчення нового матеріалу
 Сьогодні розпочинаємо вивчати новий розділ математики "Частини". Дізнаємось багато нових слів:чисельник, знаменник, дріб, риска дробу. Познайомимося з новими числами та навчимося їх записувати у зошиті.

  •  Перегляньте відеоурок , попрацюйте з учителькою
  • Прочитайте теоретичний матеріал підручника №952 та вивчіть виділені іншим кольором слова і їх значення.
  • Розгляньте як правильно записувати дробові числа(с.143, внизу). Зверніть увагу: риска дробу пишеться по лінії клітинки; між чисельником і знаменником донизу клітинку не пропускають.
  • Потренуйтесь у зошиті написати рядок дробових чисел (як у зразку)





Немає коментарів:

Дописати коментар