
Третьокласники!
Проаналізуємо тест із української мови "Вживання прикметників у прямому та переносному значенні", який на відмінно виконала лише Степчук Ангеліна.Зауважте. Прикметник у прямому значенні-це
золотий ланцюжок(ланцюжок, виготовлений із золота);
залізна підкова(бо підкова із заліза). Тобто те, що буває насправді.
Проте, золота осінь-вжито у переносному значенні, адже осінь не із золота. Осінні кольори-жовті, оранжеві наближено нагадують нам золото.
Чиста совість вжито у переносному значенні. В реальному житті "чисто"-це коли прибирають, миють, дотримуються чистоти. Совість чиста, коли людина не робить ніяких поганих речей.
Зверніть увагу на завдання із тесту.
Прочитайте вірш та порахуйте прикметники, вжиті в переносному значенні.
Срібні дерева, срібне гілля,
Сріблом пухнастим вкрита земля.
Срібні у синьому небі хмарки,
В срібних заметах срібні стежки.
Срібний-пресрібний ліс приберіг
Білочці срібній-срібний горіх.
У переносному значенні вжито 7 прикметників: срібні дерева, срібне гілля, срібні хмарки, срібні замети, срібні, стежки, срібний ліс, срібний горіх(це все не із справжнього срібла).
У реченні "сріблом вкрита земля"-срібло-це іменник. Його не рахуємо, бо за умовою потрібно порахувати лише прикметники.
Преглядайте уважно відеопояснення до кожного уроку.
Українська мова
Тема уроку: Контрольна робота з теми "Прикметник".
Тести
Зворотній зв'язок. Ваші результати я побачу на своєму комп'ютері.
Зробіть перерву
Математика
Тема уроку: Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення(64:16). Задачі на ділення суми на число.
1. Пояснення нового матеріалуЗворотній зв'язок. Ваші результати я побачу на своєму комп'ютері.
Зробіть перерву
Математика
Тема уроку: Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення(64:16). Задачі на ділення суми на число.
Уважно перегляньте відео про 2 способи ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Перший спосіб-спосіб добору-ви вже вивчали, а другий - спосіб послідовного ділення- це тема нашого сьогоднішнього уроку.
Усно проаналізуйте завдання у підручнику 894 та 895. Зверніть увагу на те, як правильно записати у зошиті розв'язання таких прикладів(895)/
2.Попрацюйте з підручником
Письмово виконайте:
Приклади 896, 902
Рівнянння 897
Задача 898
Сьогодні ми познайомимося із шведською письменницею, яку знає увесь світ - Астрід Ліндгрен та її відомим казковим героєм Карлсоном.
1. Прочитайте біографію письменниці у підручнику(с.152).
2. Перегляньте короткий буктрейлер до казки та познайомтеся з головними героями та сюжетом.
Зробіть перерву
Літературне читання
Тема уроку: Астрід Ліндгрен "Про Карлсона, що живе на даху".Сьогодні ми познайомимося із шведською письменницею, яку знає увесь світ - Астрід Ліндгрен та її відомим казковим героєм Карлсоном.
1. Прочитайте біографію письменниці у підручнику(с.152).
2. Перегляньте короткий буктрейлер до казки та познайомтеся з головними героями та сюжетом.
3. Прочитайте уривок казки
"Про Карлсона, який живе на даху" у підручнику (с.153-156).
Усно дайте відповіді на запитання.
Немає коментарів:
Дописати коментар