неділя, 5 квітня 2020 р.

Понеділок, 6 квітня


Українська мова
Тема уроку: Загальне поняття про дієслово.
1. Аналіз контрольної роботи (тести)
Третьокласники.
Медаль-открытка 18,1060 Так тримати: продажа, цена в Кременчуге ... Ми закінчили вивчати тему "Прикметник" та написали  тестову контрольну роботу. Мене радують відмінні успіхи наших учнів Рудого Артема та Шегери Єлізавєти.




  Зверніть увагу на найпоширеніші помилки. Проаналізуйте їх:
1.Обери рядок, у якому записані прикметники - синоніми.(Правильно:дружній, товариський, приятельський). 
В інших рядках теж синоніми, але у першому іменники, у другому дієслова. А нам потрібні прикметники-синоніми.

2.  Порахуй, скільки прикметників у вірші: 
У зеленому лісочку, під мережаним листочком 
червоніє невеличка спіла ягідка суничка.
(4 прикметники)
3. В якому зі словосполучень не правильно визначено рід?
холодна вода-жіночий рід
сильний вітер-чоловічий рід
У цих словосполученнях визначено рід правильно.
Рід визначаємо за іменником. Вода-жіночий рід, отже холодна вода-жіночий рід. Вітер-чоловічий рід, отже сильний вітер-чоловічий рід.
2. Вивчимо новий матеріал
Перегляньте пояснення "Загальне поняття про дієслово"
3. Вивчіть правило
Дієслово- це самостійна частина мови, яка означає дію предмета та відповідає на запитання що робити, що зробити. Наприклад: іти, шити, склеїти, принести.
4. Попрацюймо з підручником та закріпимо вивчений матеріал.
Вправа 390.
1.Спишіть каліграфічно усю вправу.
2. Підкресліть усі дієслова двома лініями(як присудок), а іменники, які з ними пов'язані-однією лінією(як підмет)
Зробіть перерву

Математика
Тема уроку: Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного.
1. Пригадаймо вивчене на попередніх уроках. 
          Перегляньте вже знайоме вам відео(якщо є потреба)
Ділення на двоцифрове число способом добору та послідовного ділення
2. Попрацюємо з підручником (с.136)
Виконайте письмово:
Приклади 905,
Приклади 912
Рівняння 906
Задача 908
Задача 913
Зробіть перерву

Я у світі
Тема уроку: Практична робота
Розв'язання прогностичних задач "Що буде, якщо...". Моделювання правомірних способів поведінки.
  На попередніх уроках ми знайомилися з правами дітей, дорослих та обов'язками.Сьогодні ви міркуватимете про взаємозв’язок між учинком і наслідком, між порушенням правил і відповідальністю.
Практична робота
1. Раджу взяти аркуш паперу(чернетку) 
2. Пронумерувати від  1 до 10:
1
2
3
4
5... 
3. Скористайтеся словами для довідок та доповніть речення.
Довідка: жарт, жорстокість, правопорушення, злочин, хуліганство, неввічливість. неповага.
4. Слово, яке ви обрали напишіть біля відповідного номера. 
Наприклад, 1-жарт

Приклад 1. У спекотні дні хлопці часто поливають один одного водою. Це... (жарт).
Приклад 2. У спекотні дні хлопці часто поливають один одного водою. Але ось один з хлопців додав у воду яскравий барвник, і... сорочка у його товариша змінила колір у деяких місцях. Це... .
Приклад 3. Петрик за звичкою кинув свій портфель будь-де. Однокласники заховали портфель, і коли Петрик почав шукати його, налякавшись, що портфель зник, віддали загублену річ, порадивши при цьому не кидати речі будь-де, а бути акуратнішим. Це... .
Приклад 4. Двоє школярів вирішили пожартувати над своїм товаришем і заховали його зимову шапку. Саша, не знайшовши шапки, пішов додому без головного убору. Погода була холодною, і наступного дня Саша лежав з високою температурою хворий. Це... .
Приклад 5. Діти бешкетували на перерві і кидали одне в одного повні портфелі. Але ось один з портфелів влучив у голову дівчинці. У результаті — тяжка травма. «Ми не хотіли, ми просто жартували»,— виправдовувалися діти. Але чи можна назвати це жартом? Це... 
Приклад 6. Василько кидав сніжками по машинах, які проїжджали повз нього. Одна зі снігових кульок потрапила у лобове скло автомобіля. Водій від несподіванки різко загальмував. Водій машини, яка їхала позаду нього, не розраховував на це, і в результаті обидві машини стикнулися. Один з водіїв отримав тяжкі травми на все життя. Як назвати вчинок Василька? Це... .
Приклад 7. Підліток, демонструючи друзям свою вправність, цілиться каменем у вуличний ліхтар. Влучивши, вигукує: «Є!» Це... .
Приклад 8.— Алло! Мені Ігоря! Немає? Ну, добре... Хто питає? Так, друг один... Гаразд, я зателефоную пізніше... Розбудив? А ви що, вже спали? Але ж ще рано... Це... .
Приклад 9. Марійка взяла книжку в читальній залі, їй необхідно вивчити на урок вірш. Переписувати його не хочеться. Марійка вирвала сторінку з книжки. Це... 
Приклад 10. Татко весь вечір сидів біля комп’ютера, готував доповідь на конференцію. Перед вечерею він попросив нікого не користуватися комп’ютером, бо в нього ще багато роботи. А Юрко хотів пограти у нову гру. Поки татко пив чай, Юрко відключив таткову програму і почав грати у свою гру. Але коли батько зайшов до кімнати, хлопчик згадав, що він забув зберегти таткові документи. Це... .
Від пустощів до злочину — один крок! 
На конкретних прикладах ви переконалися, що жарти, пустощі, необдумані вчинки можуть призвести до правопорушень.
Самоперевірка
Правильні відповіді:
 1-жарт
2-хуліганство
3-жарт
4-жорстокість
5-правопорушення
6-злочин
7-хуліганство
8-неввічливість
9-хуліганство
10-неповага
Зробіть перерву

Літературне читання
Тема уроку: Астрід Ліндгрен "Про Карлсона, що живе на даху"
    Маленьким читачам так сподобався Карлсон, що вони ніяк не хотіли розлучатися з ним. Тому Астрід Ліндгрен видала три повісті про пригоди Карлсона і Малюка. Сьогодні продовжуємо роботу над казкою "Про Карлсона, що живе на даху"


1. Почитаємо.
Вибіркове читання(відшукати у тексті відповідь на запитання та зачитати її)
— Прочитайте, як Карлсон красувався перед Малюком.
— Прочитайте за особами епізод, де Малюк і Карлсон знайомилися.
— Чому Малюк так хвилювався?
— Як вихвалявся Карлсон?
— Що сталося з паровою машиною Малюка? Чому?
— Як зреагував на це Карлсон?
— Прочитайте за особами діалог Малюка з Карлсоном після того, як вибухнула парова машина. З якою інтонацією слід читати слова Карлсона? Малюка?

— Знайдіть та зачитайте у тексті зачин, основну частину і кінцівку.
2. Пограємо у гру «Так» чи «Ні»
 Читаєте запитання та відповідь. Якщо ваша відповідь «Так» - загинаємо палець.
1. Астрід Ліндгрен:
а) видатна шведська письменниця;
2. Астрід Ліндгрен написала історію:
в) про Русалоньку.
3. Карлсон літав завдяки тому, що?
б) на спині у нього був пропелер;
4. Карлсон
б) постійно себе вихваляв;
5. Малюку було ?
в) дев’ять років.
-Якщо у вас три відповіді "Так"(1,3,4)- Молодці! Уважні читачі.
3. Пригадайте вивчені казки. 
Попрацюйте з флеш-картками

Немає коментарів:

Дописати коментар