Літературне читання
Тема уроку: Як співає соловейко? (за Борисом Комаром). Любов Забашта "Дивосвіт, дивосвіт..."Підручник: с. 170.
1. Аналіз домашнього завдання
(виразне читання вірша "Співай, соловейку!")
Музика В., Рудий А., Степчук А., Шурипа Д., Шегера Л.- усі, чиє читання вірша я прослухала намагалися передати під час виразного читання почуття захоплення, здивування, вдячності співучій пташці.

Попрацюйте: слухайте, читайте, міркуйте-дізнавайтеся нові відомості про соловейка.
Зробіть перерву
Українська мова
Тема уроку: Урок розвитку мовлення. Робота з деформованим текстом.
1. Аналіз контрольної роботи (08.05)
8 травня ми написали диктант. Звісно, я хвилювалася, адже аудіодиктант пишемо вперше. Але, отримані роботи мене порадували: Шегера Л., Атаманюк О., Шурипа Д.- роботи охайні та каліграфічні.
У Атаманюка О., Рудого А., Шурипи Д.- жодної помилки.

Я дуже хочу продемонструвати деякі роботи учнів, але не усі ще надіслали на перевірку.
2. Урок розвитку мовлення.
Запишіть у зошиті:
13 травня
Есе
Яким має бути справжній друг
Перегляньте відеоурок.
Запамятайте:
- що таке есе,
- як написати есе,
- чи є в есе зачин, основна частина, кінцівка,
- напишіть есе про справжнього друга.(За розміром ваше есе має бути як у прикладах з відеоуроку)
Зворотній зв'язок. Роботу надішліть на перевірку(Фотофайл)
Зробіть перерву
Математика
Тема уроку: Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на різницеве порівняння.
Образотворче мистецтво
Тема уроку: Ми споглядаємо пейзаж
Відеоурок
Математика
Тема уроку: Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на різницеве порівняння.
1. Усний рахунок
Тести тренувальні
2. Попрацюємо за підручником: с. 162-163.
Виконайте письмово завдання 21-30.
Маленькі підказки:
№ 23 . Спершу виконайте дію, а потім порівняйте результати.
№ 24. Спершу потрібно спростити рівняння-виконати дію, а потім розв'язати його як звичайне рівняння.
Приклад:
260+х=220+50(виконаємо додавання у другій частині)
260+х=270
х=270-260
х=10
260+10=220+50
270=270
№ 27. Периметр-сума усіх сторін.
№ 28-задача для кмітливих дітей. Виконавши її можна отримати найвищий бал(якщо всі решта завдань правильні).
Зворотній зв'язок. Завдання надішліть на перевірку
Зробіть перерву
Образотворче мистецтво
Тема уроку: Ми споглядаємо пейзаж
Відеоурок
Немає коментарів:
Дописати коментар