середа, 13 травня 2020 р.

Середа, 13 травня

Літературне читання
Тема уроку: Як співає соловейко? (за Борисом Комаром). Любов Забашта "Дивосвіт, дивосвіт..."
Підручник: с. 170.
1. Аналіз домашнього завдання 
(виразне читання вірша "Співай, соловейку!")
Музика В., Рудий А., Степчук А., Шурипа Д., Шегера Л.- усі, чиє читання вірша я прослухала намагалися передати під час виразного читання почуття захоплення, здивування, вдячності співучій пташці. 
Світлина від Людмили Торби.
Попрацюйте: слухайте, читайте, міркуйте-дізнавайтеся нові відомості про соловейка.
Зробіть перерву

Українська мова
Тема уроку: Урок розвитку мовлення. Робота з деформованим текстом.

1. Аналіз контрольної роботи (08.05)
  8 травня ми написали диктант. Звісно, я хвилювалася, адже аудіодиктант пишемо вперше. Але, отримані роботи мене порадували: Шегера Л., Атаманюк О., Шурипа Д.- роботи охайні та каліграфічні.

 У Атаманюка О., Рудого А., Шурипи Д.- жодної помилки. 
Блог вчителя російської мови та зарубіжної літератури Петрової Дар ...
Я дуже хочу продемонструвати деякі роботи учнів, але не усі ще надіслали на перевірку.
2. Урок розвитку мовлення.
Запишіть у зошиті:
13 травня
Есе
Яким має бути справжній друг
Перегляньте відеоурок. 
Запамятайте: 
  • що таке есе,
  • як написати есе, 
  • чи є в есе зачин, основна частина, кінцівка,
  • напишіть есе про справжнього друга.(За розміром ваше есе має бути як у прикладах з відеоуроку)

Зворотній зв'язок. Роботу надішліть на перевірку(Фотофайл)
Зробіть перерву

Математика
Тема уроку: Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на різницеве порівняння.
1. Усний рахунок
Тести тренувальні
2. Попрацюємо за підручником: с. 162-163.
Виконайте письмово завдання 21-30.
Маленькі підказки:
№ 23 . Спершу виконайте дію, а потім порівняйте результати.
№ 24. Спершу потрібно спростити рівняння-виконати дію, а потім розв'язати його  як звичайне рівняння.
Приклад:
260+х=220+50(виконаємо додавання у другій частині)
260+х=270
х=270-260
х=10
260+10=220+50
270=270
№ 27. Периметр-сума усіх сторін. 
№ 28-задача для кмітливих дітей. Виконавши її можна отримати найвищий бал(якщо всі решта завдань правильні).
Зворотній зв'язок. Завдання надішліть на перевірку
Зробіть перерву


Образотворче мистецтво
Тема уроку: Ми споглядаємо пейзаж
Відеоурок

Немає коментарів:

Дописати коментар