четвер, 14 травня 2020 р.

Четвер, 14 травня

Природознавство
Тема уроку: Контрольна робота №6 з теми "Людина та її організм".
   Протягом 8 уроків ми вивчали системи людського організму: дихальну, травну, кровоносну, скелет, шкіру, органи чуття. 
Перевіримо знання.
Зворотній зв'язок. Ваші результати я побачу на своєму комп'ютері.
Зробіть перерву

Основи здоров'я
Тема уроку:Вчимося відпочивати
1. Аналіз творчого завдання(07.05)
 На минулому уроці ви працювали над цікавим завданням, яке розвиває уяву. Пригадайте: потрібно було  із запропонованих елементів фігур створити\намалювати предмети. Завдання творче, але складне.
Вперше я демонструю виконані учнями завдання з основ здоров'я. Найвідповідальніші хлопці: Атаманюк О., Рудий А., 
Музика В. надіслали фотозвіти своєї роботи на відеоуроці. 
Смайлики картинки гиф анимации: Супер! Маленький котенок скачать
Робота Валентина

Робота Артема

Робота Саші



2. Вивчення нового матеріалу
Відео "Як правильно відпочивати"

Фізична культура
Руханка
Повторюйте рухи, додивіться до кінця, вивчіть новий танець, потанцюйте під ритмічну музику. Я впевнена, багатьом сподобається.

Немає коментарів:

Дописати коментар