четвер, 19 березня 2020 р.

Четвер, 19 березня

    Шановні батьки та учні. Учора в нас були нелегкі завдання: вивчити уривок казки напам'ять, написати твір. Але надіслані роботи учнів мене приємно дивують та дуже радують.

    Найскладніший варіант виконання завдання з читання обрала Степчук Ангеліна. Вона із татом записали інтерв'ю. На жаль, я не запитала дозволу батьків продемонструвати відео. Без дозволу-не можу. (І вчителька іноді забуває в такому потоці фото та відео відписати і запитати).

   Прочитайте, як гарно про свою подругу написала наша учениця Шурипа Даша, використовуючи вказані у вправі прикметники.
  Мою подругу звати Даринка. Ми товаришуємо з раннього дитинства. Даринка дуже чуйна та щира подруга. Вона  енергійна та непосидюча. Через те, що Даринка допитлива, вона ніколи не  сидить на місці. Моя подруга дотепна та весела. Даринка дуже вихована дівчинка, знає як поводитись із старшими. Я хочу стати такою самою ввічливою. Я дуже щаслива, що у мене є така гарна і вірна подруга. І сподіваюся, що наша щира дружба триватиме вічно.

    І знову найперший вивчив напам'ять Музика Валентин. Та ще й як артистично! Ви тільки погляньте.
Відео

Природознавство
Тема уроку: Червона книга України
1. Поміркуйте над запитаннями:
  1.  Що таке Червона книга України?
  2. Як можуть діти зберігати та захищати рослинний світ?


3. Потренуйте пам'ять.  Зануртесь у світ рослин і тварин, які знаходяться під охороною. Спробуйте запам'ятати їх назви та вигляд (не усіх, звичайно). 

4. Попрацюйте з підручником.(с.131-134). 
Прочитайте матеріал підручника вголос батькам, 
сестричці \братику, бабусі\дідусеві. Дайте відповіді на запитання.

Візьміть до уваги. Наступний урок природознавства-це проєкт по висіванню насіння у грунт. Саме для цього ми купували квіткові горщики. Шановні батьки! У повідомленнях домовимось, яким чином я передам їх  Вам.(Степчук А., Цікмістр В., Шегера Л., Музика В., Атаманюк О.). Якщо я не помилилась, саме ці діти уже придбали. Кому я не встигла купити- відшукайте  удома вільний.

Основи здоров'я
Тема уроку: Відпочинок на природі. 
1. Поміркуйте над запитаннями.
   Прогулянка на природі-найкращий відпочинок. Спів пташок, шурхіт листя, плескіт хвиль заспокоюють і благотворно на нас впливають.

  •  Як відпочивати з корисю та безпечно?
  • Як не зашкодити природі?

2. Перевірте свої міркування
  Перегляньте відеосюжет вашого ровесника Артура
            "Як безпечно відпочити на природі"

3.Отримайте інформацію про маленького та непримітного лісового ворога, який чатує на людей, несучи велику загрозу.


Візьміть до уваги. Жоден кліщ не здатний проникнути крізь одяг з цупкої тканини. Не ходіть до лісу та у високій траві у шортах, намагайтеся закрити усі ділянки тіла. Після прогулянки зніміть одяг та ретельно його витрусіть. Огляньте тіло з усіх боків. Якщо помітили кліща- повідомте дорослих.
Будьте здорові!

Немає коментарів:

Дописати коментар