пʼятниця, 20 березня 2020 р.

п'ятниця, 20 березня

   Шановні батьки та учні!
   Розпочну із приємного повідомлення: з 23 по 27 березня у дистанційній школі - КАНІКУЛИ.  Відпочивайте удома, пам'ятайте про безпечну поведінку. Дистанційне навчання продовжиться з 30 березня.
   
  Учора я продовжувала отримувати відеозаписи вивчених вірша та уривків казки. Сьогодні ж пропоную переглянути деякі:
  •   Ангеліна з батьками та маленькою сестричкою у Хмельницькому, але відстань у дистанційній школі-не перешкода. Відео
  • Ліза завжди сумлінна та відповідальна і  в дистанційному класі залишається такою ж. Відео
  • Даша навчається дистанційно у Великому Олександрові та демонструє значні успіхи. Відео
  • Артем - учень, який у дистанційній школі не має жодного пропуску-усі завдання виконує того ж дня. Відео
  Дистанційне навчання триватиме ще тиждень після канікул. Я планую продемонструвати відеовідповіді усіх учнів (хоча б один раз).


Українська мова
Тема уроку: Урок розвитку мовлення. Навчальний переказ.
   Сьогодні перевіримо вміння  переказувати текст, послідовно передавати зміст, викладати події, виділяти головне, грамотно оформляти речення і текст. Напишемо письмовий переказ.
1. Прочитайте текст
Ведмідь і мишка
Спіймав якось ведмідь у своєму барлозі мишу. Почала мишка просити ведмедя, щоб він її відпустив. І пообіцяла, що стане йому в пригоді. Посміявся ведмідь з такої помічниці і відпустив мишку.
Ось одного разу заплутався ведмедь у мисливських тенетах. Рвався, рвався — ніяк не виплутається.
Тут прибігла мишка, перегризла петлю й допомогла ведмедеві звільнитися.

Словникова робота
У тенетах — у сітці для ловлі звірів, птахів.

2. Аналіз тексту за питаннями(усно)
— Кого спіймав ведмідь у своєму барлозі?
— Що попросила мишка у ведмедя?
— Що пообіцяла вона йому?
— Чи відпустив ведмідь мишку?
— Чи дотримала вона свого слова? Як?
3. Прочитайте текст ще раз
4. Запишіть переказ тесту за планом (використовуйте чернетку)
План 
1) Спіймав ведмідь мишу.
2) Ведмідь потрапив у біду.

3) Мишка-помічниця.
5. Перевірка записаного переказу. Зверніть увагу на поділ тексту на речення. Кожна нова думка-це окреме речення. 
6. Перепишіть переказ у зошит.
У зошиті пишемо так:
Двадцяте березня
Переказ
Ведмідь і миша
План
1) Спіймав ведмідь мишу.
2) Ведмідь потрапив у біду.
3) Мишка-помічниця.
 ...............................переказ учня..................................
Зворотній звязок. Сфотографуйте та надішліть.


Зробіть перерву


Математика

Тема уроку: Вивчені випадки ділення круглого числа на кругле способом добору. Складені задачі на 2-4 дії.
1. Здійсніть самоперевірку задач, виконаних на попередньому уроці.
Задача 851
1) 12:4=3(м)-витратили на пошиття одного піджака.
2) 3*8=24(м)
Відповідь: на пошиття 8 піджаків потрібно 24м тканини.
Задача 853
1) 42:6=7(сівалок)-ремонтувала майстерня за 1 день.
2)  7+2=9(сівалок)-буде ремонтувати майстерня за 1 день.
3)  9*2=18(сівалок)
Відповідь: 18 сівалок відремонтує майстерня за 2 дні.
Задача 854
1) 300:2=150(пасажирів)-перевезли 5 автобусів за 1 рейс.
2)150:5=30(пасажирів)-перевозить 1 автобус за 1 рейс.
3) 30*3=90(пасажирів)
Відповідь: один автобус за 3 рейси перевезе 90 пасажирів.
     Задача 854 має ще один спосіб розв'язання. Хто виконав задачу іншим способом та отримав таку ж відповідь(90 пасажирів)-все правильно.

2. Повторимо таблицю множення.
Театр дотиків. Відповідай та малюй відповідь на долоньці.




3.Попрацюємо з підручником(с.131)
  •                Усно:
пригадайте правило(с.131) та виконайте приклади 857
  •             Письмово:
Приклади858
Приклади 859
Приклади 864
Задача 861
Задача 863
Зворотній зв'язок. Сфотографуйте та надішліть.
Зробіть перерву

Літературне читання
Тема уроку:Брати Якоб і Вільгельм Грімм "Шипшинка".
Стислий переказ.



1. Почитаємо та попрацюємо над змістом казки:
Вибіркове читання
  • Прочитайте:

 опис сплячого королівства;
 розповідь старого діда про зачаровану красуню;
 як королевич зняв чари; 
речення, яке свідчить, скільки часу тривала подія.
  • Знайдіть і прочитайте абзаци, у яких є такі речення 

Давно-давно колись жили собі...
На родини він запросив...
Коли одинадцята сказала свої ...
І ось того дня, коли їй сповнилося...
Та ледве торкнулась вона веретена, як...
Так минуло багато-багато років ...
Він пішов до зали й побачив...
А незабаром королевич і королівна...

2. Стислий переказ казки за планом
   Стислий переказ-це скорочений переказ. У скороченому варіанті тексту ми маємо вказати лише основні, ключові моменти казки, випускаючи описи, детальні розповіді подій тощо.
    Наприклад, казку "Колобок" стисло можна розповісти так:
Одного разу бабуся спекла Колобок. Поставила його на підвіконні, а Колобок утік. По дорозі йому зустрічалися лісові звірі: Заєць, Вовк, Ведмідь, які хотіли ним поласувати. 
Колобок співав їм свою пісеньку та утікав. Але Лисиця хитрощами змусила Колобка сісти їй на носик та з'їла його.  

  Потренуйтесь переказувати стисло. Для цього можна використати поданий план, а ще простий олівець, яким у підручнику можна позначити(підкреслити) ключові моменти казки. Зафіксуйте час та намагайтеся переказати казку стисло  приблизно за 1 хв
План
1. Бажання королеви і короля почуті.
2. Пишний бенкет.
3. Закляття тринадцятої чарівниці.
4. Лихі слова справдилися.
5. Сонне королівство за тереном.
6. Минуло сто років.
7. Поцілунок знімає чари.
Зворотній зв'язок. Запишіть відео стислого переказу та надішліть.

Завдання на кіанікули: 

    Розпочніть роботу над проєктом з природознавства "Теплиця на моєму підвіконні". 
 Вам знадобиться: 
насіння квітів, редиски, помідорів тощо (на вибір щось одне);
грунтосуміш;
горщик для квітів чи контейнер для висівання насіння;
харчова плівка.

Висійте насіння у зволожений грунт, накрийте горщик харчовою плівкою та поставте на сонячне підвіконня. Спостерігайте та поливайте водою кімнатної температури по мірі пересихання грунту. Відеорезультатами згодом поділимось. 

Примітка.  Я ще працюю над цією піблікацією, а Музика Валентин уже надіслав письмовий переказ на перевірку. Моя похвала Валентину та сестричці-помічниці Галі.

Немає коментарів:

Дописати коментар