субота, 16 травня 2020 р.

Понеділок, 18 травня



Українська мова
Тема уроку: Повторення вивченого про звуки і букви. Українська абетка. Букви на позначення голосних і приголосних звуків. Способи позначення м'якості приголосних на письмі.
1. Аналіз есе.
Есе-новий вид творчої роботи, з яким ви познайомилися у 3 класі. Есе-це коротке, яскраве, емоційне висловлювання, твір, ключовим фрагментом якого є  власна думка.
Есе ще не надіслані на перевірку усіма учнями, але продемонструвати хочеться роботу Даші Шурипи. Прочитайте, зверніть увагу на міркування та слова, які вживає учениця для висловлення власної думки(я вважаю). Висловлювання про справжнього друга вийшло змістовним та послідовним. Даша-ти молодець!

2. Аналіз контрольної роботи.
Шкільне життя класуВітаю Вас, третьокласники! 6 учнів (Атаманюк О., Музика В., Рудий А., Степчук А., Шурипа Д., Шегера Л.)  виконали тестову контрольну роботу з теми "Дієслово"  на "відмінно"(10-11б.)

Допущені помилки у завданнях:
1. Що треба додати до дієслова , щоб незавершена дія перетворилась на завершену?

Дієслово незавершеної дії відповідає на запитання що робить, що роблять - пише, малює, співає ;
Дієслово завершеної дії відповідає на запитання що зробив, що зробила, що зроблять -напише, намалює, заспіває.
У дієсловах завершеної дії з'явився префікс.
Отже, префікс треба додати до дієслова, щоб незавершена дія перетворилася на завершену.

2.Познач дієслово яке написано без помилок:незазнавайся, незробила, не навидіти, не думав.

Без помилок написано слово не думав
За  правилом: не з дієсловами пишеться окремо

3. Повторення вивченого за рік.

  • Пригадайте вивчене про звуки: голосні і приголосні, дзвінкі та глухі.

  • Виконайте письмово:                                                               Вправа454

Вправа 456 (поділити слова для переносу
Приклад: польо-вий

Зробіть перерву



Математика
Тема уроку: Тематична контрольна робота з перевірки навичок усних обчислень.
   Сьогодні вас чекає найлегша контрольна робота з математики у 3 класі.
У зошиті запишіть:
18 травня
Контрольна робота


           І  Обчисли усно і запиши лише відповідь:
1) Перший доданок  480, другий 190. Чому дорівнює сума?
 2) Зменшуване  320, відʼємник 70. Чому дорівнює різниця?
 3) Ділене 540, дільник 6. Знайди частку.
 4) Знайди добуток чисел 80 і 9.
 5) На скільки  800 більше 150?
 6) У скільки разів  30 менше 90?
ІІ Обчисли усно і обери правильну відповідь(запиши лише букву).
1)42 збільшити в  3 рази дорівнює
А  120;    Б  124;   В 126
2) 65 зменшити в  5 разів дорівнює
 А  15;     Б  11;    В 13
3)  шоста частина від 600 дорівнює
А   100        В 10      В  1
4)  четверта частина дорівнює  12  від числа
        А   48      Б   24     В   84
ІІІ Знайди значення виразу
24 : (40 – 32) + 57
ІV Обчисли зручним способом
  25  • 6 • 2

  716 – 70 – 16 
Зворотній звязок. Роботу надішліть на перевірку.(Фотофайл). 

Зробіть перерву

Літературне читання
Тема уроку: Узагальнення та систематизація знань за розділом "Прийди, весно, з радістю!"
1. Аналіз домашнього завдання. (Виразне читання вірша "Співай, соловейку")
  Переглядаючи відеовідповіді я із задоволенням виставила оцінки високого рівня вам, діти, за правильне, виразне, інтонаційне читання. Окремої похвали заслуговує Шегера Ліза, адже вона вирішила "ускладнити" домашнє завдання та вивчила вірш "Співай, соловейку" напам'ять. 
Заслужена медаль Лізи -ПРАЦЕЛЮБНА  

2.Узагальнення та систематизація знань за розділом "Прийди, весно, з радістю!".
Сьогодні ми закінчуємо вичати розділ "Прийди, весно, з радістю!".

  • Перегляньте сторінки підручника(157-170). Пригадайте твори, які читали, теми, які обговорювали.
  • Виконайте перевірну роботу з розділу                            Тести

  • Зробіть перерву
Я у світі
Тема уроку: Винаходи людства.

Немає коментарів:

Дописати коментар