понеділок, 18 травня 2020 р.

Вівторок, 19 травня


Третьокласники! Ділюся з вами новиною, адже вона стосується нашої спільної творчої роботи. 
    Узимку цього року я дізналася про конкурс "І сталося диво...", який проводив журнал "Початкова школа" та розповіла вам. Для участі у конкурсі потрібно було надіслати твір та малюнок про диво, цікавинку. Ми пригадали, як у 1 класі виростили тюльпани на підвіконні і вони зацвіли, коли за вікнами був сніг та мороз. 
Пригадуєте?



Вирішили про це "диво" написати. Усім класом на уроці розвитку мовлення склали твір, який я надіслала разом з малюнком до редакції журналу.


 У лютому нашу роботу було надруковано у журналі "Початкова школа"(на фото обкладинки журналу наш малюнок), а нещодавно мені зателефонував головний редактор, уточнив адресу та повідомив, що ми нагороджені дипломом. 

 Отож, я вітаю вас, мої розумні учні, з дипломом за участь у Всеукраїнському конкурсі "І сталося диво...".


Літературне читання
Тема:Контрольна робота №8. Навичка читання вголос(усно)
  Шановні батьки! Сьогодні у нас остання контрольна робота у навчальному році. Моя вдячність за вашу постійну підтримку. Моя рекомендація-дозвольте дітям до кінця року працювати та повторювати вивчений матеріал у 3 класі самостійно. Нехай Ваша допомога буде зовсім незначною і лише при потребі. Для Вас, мої шановні батьки, настають канікули уже сьогодні! З дітьми ми продовжимо працювати, але вже не так напружено.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  

  Контрольна робота з читання передбачає перевірку навичок читання та розуміння прочитаного. 

У дистанційному форматі перевірку здійснимо таким чином:

       1.Читання.
Перевірка навички читання вголос буде здійснюватися в усній формі та враховуватиме такі показники: правильність, спосіб, виразність, темп. Для читання учням пропоную  науково-художній текст. Учень готує правильне, виразне читання тексту у темпі(як звичайте мовлення людини).   Зворотній зв'язок. Відеовідповідь надсилаєте на перевірку.
2. Розуміння.
 Для перевірки розуміння прочитаного учні виконають завдання  у письмовій формі. 
Зворотній зв'язок.Фотовідповідь надіслати на перевірку.

Таким чином, контрольна робота включає дві частини: читання(аудіо\відеофайл) та розуміння прочитаного(фотофайл)
Бажаю успіхів, мої розумні учні!

1. Читання
Цікавинки про ластівку
Міські та сільські ластівки живуть поряд з людьми. Вони прикріплюють свої гніздечка до виступів дерев’яних стін, над вікнами, на горищах, під дахами будинків. А в селі ці пташки часто оселяються в повітках та хлівах.
Берегові ластівки гніздяться в норах, які самі ж і викопують у високих берегах річок, схилах ярів, старих кар’єрів. Навесні можна побачити ластівок, що носять у дзьобиках багнюку з калюж, солому, тоненькі гілочки. Саме із цих матеріалів вони ліплять свої маленькі ошатні гніздечка.
Іноді в ластівчиному гнізді оселиться горобчик. Ластівка тривожно в’ється навколо гнізда, намагаючись вигнати непроханого гостя. Та іноді й залишає своє гніздо і починає ліпити нове. Адже ластівки – дуже миролюбні пташки. Вони не люблять і не вміють битись, сваритись.
Яєчка висиджує тільки мама-ластівка, а тато носить їй їсти. Про малих ластів’ят батьки дбають разом, здобувають їм їжу. Ластівки дуже спритно ловлять комашок просто на льоту. Ластівка виводить пташенят аж двічі протягом літа. А на початку осені ластівки збираються у великі зграї. Літають у повітрі, сидять на дротах, готуються до важкого польоту у вирій, аж до далекої Африки.
Цих малих пташок люблять у народі. Люди склали про них казки, легенди, пісні, поети написали вірші. (З блогу «Маленький читайлик»)

2. Розуміння прочитаного

Завдання для письмової перевірки

Обери  правильний варіант відповіді.
1. Де гніздяться берегові ластівки?
А на деревах
Б на горищах
В у норах
2. Скільки разів протягом літа ластівка виводить пташенят?
А один
Б два
В три
3. Хто висиджує яєчка?
А мама
Б тато
В обоє батьків
4. Випиши з тексту назви до поданих ознак.
Міські та сільські ______________________
Маленькі ошатні _______________________
5. Де міські ластівки прикріплюють свої гніздечка? Підкресли відповідні слова.
В повітках, на схилах ярів, над вікнами, в хлівах, під дахами будинків, у старих кар’єрах.
6. Доведи словами з тексту, що ластівок люблять у народі.
____________________________________________________________________

Третьокласники! 

  • Завдання письмової перевірки включають тестові запитання(1-3). Ви обираєте правильну відповідь та записуєте лише букву.
  • 4 , 5 ,6 завдання - це запитання відкритого типу, які вимагають написати відповіді словами, реченнями; підкреслити. 
  • Зробіть перерву

Математика
Тема уроку: Додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі на зведення до одиниці.
1.Аналіз контрольної роботи(18.05)
Із завданнями контрольної роботи усі впоралися. Хочу дуже сподіватися, що завдання виконували самостійно. Наші досягнення-достатній та високий рівень. Про допущені помилки напишу у приватних повідомленнях батькам.
2. Повторення вивченого.
- Пригадаймо величини та іменовані числа.

Виконайте завдання 50.
Приклад: 7см=70мм

При потребі скористайтесь таблицею. Повторіть одиниці вимірювання довжини.
Відкритий урок з математики 3 клас: "Одиниці вимірювання довжини ...

  • Міні-урок "Час"(перегляньте)
  • Повторіть одиниці вимірювання часу за таблицею.


Одиниці виміру | E-education | Сайт учителя Олександра Щербакова


  • Повторіть одиниці вимірювання маси за таблицею


Таблиці. Міри довжини, маси, часу. - Сайт вчителя початкових ...


  • Виконайте завдання  54.

Приклад: 1ц-28кг=100кг-28кг=72кг.
Зворотній звязок. Надішліть виконані завдання на перевірку.(50, 54)
Зробіть перерву

Природознавство
Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми "Людський організм".
   Ви вже чимало знаєте про те, як влаштований людський організм, які органи та системи органів у нас є. Пригадайте та закріпіть свої знання переглянувши 
Зробіть перерву

Фізична культура
під музику

Немає коментарів:

Дописати коментар