вівторок, 31 березня 2020 р.

Вівторок, 31 березня

Природознавство
Тема уроку: Навчальний проєкт "Теплиця на моєму підвіконні"(виготовлення моделі теплиці та вирощування рослин з насіння)
Знадобиться допомога батьків!
 Для навчального проєкту 
"Теплиця на моєму підвіконні"
Вам потрібно: 
  • насіння квітів, редиски, помідорів тощо (на вибір щось одне);
  • грунтосуміш;
  • горщик для квітів чи контейнер для висівання насіння;
  • харчова плівка.
    Висійте насіння у зволожений грунт, накрийте горщик харчовою плівкою та поставте на сонячне підвіконня. Спостерігайте та поливайте водою кімнатної температури по мірі пересихання грунту. Відеорезультатами згодом поділимось. 


Зворотній зв'язок. Фотозвіт про роботу над проєктом(кілька світлин, які демонструють теплицю та зміни в рості). 



Примітка: 20 березня я пропонувала розпочати роботу над проєктом на канікулах. Якщо ви були відповідальні та все виконали - просто спостерігайте за своєю теплицею та фіксуйте(фотографуйте і записуйте) коли з'явилися перші сходи, листочки, тощо.  

Відповідальність- це про Атаманюка Сашу. Я ще працюю над публікацією, а у нього вже готовий маленький фото та відеозвіт, адже розпочав роботу на канікулах. Саша та мама-помічниця постаралися на славу.




Відеозвіт Атаманюка Саші

А такий фотозвіт надіслав Рудий Артем. Чекаємо наступні світлини.






Математика
Тема уроку: Ділення на двоцифрове число способом добору. Задачі на знаходження суми двох доданків з даними, позначеними буквами.

Попрацюйте з підручником.
Вправа 876 (усно).
Інструкція. У кружечки потрібно вставити знаки дій +,-*,: Можна скористатися простим олівцем.
Завдання 878(усно) 
Визначте, які числа потрібно вставити замість букв, щоб отримати істинні (правильні) рівності.
Самостійна робота (Попросіть батьків перевірити виконані вправи)
Приклади 877.
Рівняння 883

Пояснення
Зверніть особливу увагу! 
Задачі з буквеними даними-це окремий вид задач. У цих задачах замінені деякі числа(дані) на букви. Розв'язувата такі задачі потрібно так, як і звичайні. Зауважте, що задачі з буквеними даними не обчислюють, а розв'язують складанням виразу. Обчислюють вираз лише тоді, коли дано значення букви(як у задачі 880, t=4).


Завдання 879
(усно, намагайтеся зрозуміти спосіб міркування)
1. Прочитайте задачу.
 Це задача з буквеними даними, адже ціна фарб- а грн. Задача буде розв'язуватися складанням виразу без обчислення.

2. Складемо скорочений запис задачі:

6 кор. по 8 грн
4 кор. по а грн
3. Міркуємо так:
- Як знайти вартість фломастерів?(треба ціну помножити на кількість). Отже, складаємо перший вираз: 8 •6
- Як знайти вартість фарб?(треба ціну помножити на кількість) Отже, маємо другий вираз:  а • 4
-Як знайти вартість усієї покупки(додати). 
Отже, маємо вираз:8 •6 + а • 4

4. Записуємо у зошиті так:      

8 •6 + а • 4
Відповідь: 8 •6 + а • 4 грн — вартість покупки.
        
 Завдання 880(письмово)
1.Спробуйте за попереднім алгоритмом(завдання 879) скласти вираз до задачі 880.
2. Ця задача буде з обчисленням, адже нам відоме значення t=4
Запишіть так:
Ваш вираз до задачі
Якщо t=4, то (ваш вираз до задачі)= обчислення

         Завдання 881(письмово)
На наступному уроці здійснимо самоперевірку цих задач. Якщо завдання важкі та незрозумілі-повідомте, запалануємо додаткові консультації.
Зробіть перерву

Літературне читання
Тема: Карло Коллоді "Пригоди Піноккіо". Порівняння казок Карло Коллоді та О. Толстого.

1. Попрацюймо з текстом казки "Пригоди Піноккіо". Розвиваємо швидкість читання та орієнтування в тексті.

Вибіркове читання (знайдіть та зачитайте лише відповідь на запитання)


— Кого побачив Піноккіо на сцені?
— Що відбувалось між ляльками?
— Хто перший побачив Піноккіо?
— Зачитайте, як ляльки зустріли дерев’яного хлопчика.
— Куди вони запросили хлопця?
— Яка зустріч була у цих ляльок?
— Як сприйняли їх глядачі?
— Зачитайте опис зовнішності хазяїна театру.

Вправа «Доповніть речення»(відшукайте у тексті речення, яке починається поданими словами та дочитайте його)
  • На сцені були…
  • Почувши таке…
  • Та марно…
  • Та ось де…
  • Цить!…

Тест для розуміння прочитаного (Усно)
1. Арлекін заголосив… :
а) радісним голосом;
б) трагічним голосом;
в) здивованим голосом.

2. Що кричали глядачі?
а) «Продовжуйте виставу»;
б) «Хочемо комедії»;
в) «Розпочинайте комедію».

3. У нього була…:
а) сіра борода,
б) вогняна борода,
в) чорна борода.

4. Нагай із…:
а) вовчих хвостів;
б) собачих хвостів;
в) лисячих хвостів.

5. Почепив у сінях на…:
а) ґачку;
б) цвяшку;
в) палиці.

2. Ознайомтеся з інформацією.
   Дерев'яні хлопчаки Піноккіо та Буратіно-це майже близнюки та улюбленці усіх дітей. Карло Коллоді-італійський письменник, який написав казку "Пригоди Піноккіо". Ця казка, перекладена на 87 мов світу, є однією із найзворушливіших і найсмішніших книг світової літератури. Дерев’яного довгоносого Піноккіо, нестерпного, доброго, буйного, чуттєвого, дотепного, інколи нерозумного, впертого, як осел, плаксивого і жартівливого, егоїстичного і великодушного знають в усьомусвіті.
— Російський письменник Олексій Толстой написав свою казку "Пригоди Буратіно" за мотивами казки італійського письменника Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо». У цих казках багато спільного, але є і відмінні риси.

3. Проаналізуйте дві казки "Пригоди Піноккіо" та "Пригоди Буратіно" і встановіть спільні та відмінні риси казок. 
Ви вже познайомилися з італійською казкою "Пригоди Піноккіо" (Автор Карло Коллоді). 
Думаю, кожен бачив казку "Пригоди Буратіно"(Автор Олексій Толстой). Якщо ні-перегляньте мультфільм.

 "Пригоди Буратіно" (рос. мова).
Порівняйте казки
 Записати так:
1. Спільні риси казок: головний герой виготовлений з дерева;...
2. Відмінні риси казок: Головні герої мають різні імена (Буратіно, Піноккіо);...
Зворотній зв'язок. Відповідь письмова або відео (учень читає).

Немає коментарів:

Дописати коментар