Українська мова
Урок розвитку зв'язного мовлення
Тема: Редагування тексту
Мета нашого уроку сьогодні: закріпити знання про текст; удосконалювати навички редагування текстів різних типів.
1. Робота з деформованим текстом
— Прочитайте речення.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Який він ошатний!
Ну і красень!
На потилиці яскраво-червоні плями.
Ось тому його строкатим дятлом і прозвали.
На одному з дерев прилаштувався дятел.
Головка і спинка чорні.
На чорних крильцях — білі цятки і смужки.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
— Що потрібно зробити, щоб речення були пов’язані за змістом?
— Складіть текст та запишіть у зошит. Придумайте заголовок тексту.
Примітка. Діти, пригадайте: текст має зачин, основну частину, кінцівку. Ці частини тексту можна виділяти окремими абзацами. Якщо ж текст невеликий-можна записати його одним абзацом. Вибір за вами.
2. Добирання до тексту слів, що бракує
— Прочитайте текст.
БОЯГУЗЛИВЕ ЗАЙЧЕНЯ
Цей ... звірок живе в лісі. У нього ... вуха, ... хвіст. Передні лапи ..., а задні — ... . Шубка у звірка влітку ..., а взимку — ... . Морква і капуста — улюблені ласощі тварини. А взимку і ... кора хороша. ... всього боїться!
— Спишіть текст. Вставте замість пропусків слова за змістом таким чином, щоб утворився зв’язний текст про зайчика.
— Слова повинні відповідати на питання який? яка? які?.
Зворотній зв'язок. Письмові завдання(обидва) надішліть на перевірку.
Пам'ятайте про каліграфію, охайність, грамотність, заголовок, абзац.
Зробіть перерву
Математика
Тема уроку: Знаходження частини від числа. Одиниці вимірювання довжини, маси, часу.
1. Аналіз практичної роботи (домашнього завдання)
На минулому уроці математики я запропонувала виконати практичну роботу, яка поєднала вміння:
- накреслити коло заданого радіусу,
- поділити ціле на частини,
- записати дріб, який утворився у результаті поділу.
Ділюся з вами, мої третьокласники, гарними результатами. Практичну роботу виконали на відмінно Шегера Ліза, Шурипа Даша, Рудий Артем, Музика Валентин.
Двоє наших учнів проявили творчий підхід до виконання роботи та попрацювали трішки більше. У Саші Атаманюка та Степчук Ангеліни дійсно математична кулінарія!
Робота Степчук Ангеліни
Робота Атаманюка Саші (два варіанти)
2. Повторіть одиниці вимірювання довжини, маси, часу.
3. Робота з підручником.
Запам'ятайте правило. Щоб знайти дріб від числа, потрібно число поділити на знаменник дробу(число, що під рискою).
Виконайте письмово:
№996
Записуємо так: 1\5від 30=30:5=6.
Примітка. 1\5 записуєте так, як у підручнику.
№997
Дане завдання містить іменовані числа такі, як 1м, 1т, 1год.
Щоб знайти дріб від іменованого числа, потрібно іменоване число спочатку перетворити у меншу одиницю, а потім скористатися правилом(вище)
Записуємо так: 1\5 від 1м=100см:5=20см.
Оскільки 1м не можна поділити на 5,то перетворимо метр у сантиметри. Не забувайте в кінці прикладу записати потрібну величину(см, г, хв).
№1002
№ 1000
Якщо завдання на знаходження частини іменованого числа були складні і ви не впевнені у правильності виконання-надішліть на перевірку.
4. Сподіваюся, ви засвоїли основні поняття про дроби: чисельник, знаменник, риска дробу, знаходження частини від числа. Виконайте перевірний тест. Спробуйте працювати самостійно. Оцінки нижче 7б. не ставлю у журнал.
Зворотній зв'язок. Ваші результати я побачу на своєму комп'ютері.
Зробіть перерву
Літературне читання
Тема уроку: Валентина Ткаченко "Квітень". Стародавні назви місяця квітня.
1. Аналіз домашнього завдання.(Виразне читання уривку повісті "Гуси-лебеді летять").
Мої третьокласники! Переглянула та прослухала домашнє завдання. Вкотре переконуюся, що у мене в класі найрозумніші діти та найкращі батьки!!! Ви відповідальні та сумлінні. Тішуся, що останнім часом у журнал дистанційного навчання виставляю лише відмінні оцінки. От і сьогодні їх отримали усі , хто уже надіслав домашнє завдання: Музика Валентин, Шурипа Даша, Степчук Ангеліна, Рудий Артем, Атаманюк Саша. Я запропонувала виразне читання записувати на вибір аудіо\відео. Атаманюк Саша записав цього разу аудіоповідомлення(голосове). Він у нас любитель експериментів та різних новинок і його захоплення комп'ютером у дистанційному навчанні стало у пригоді.
2. Робота над віршем Валентини Ткаченко "Квітень". Розповідь про різні назви місяця квітня.
3. Потренуйтесь виразно читати вірш Валентини Ткаченко "Квітень" (с.165).
4. Перевірте, як ви засвоїли тему уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар