Українська мова
Урок розвитку зв'язного мовлення
Тема: Редагування тексту
Мета нашого уроку сьогодні: закріпити знання про текст; удосконалювати навички редагування текстів різних типів.
1. Робота з деформованим текстом
— Прочитайте речення.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Який він ошатний!
Ну і красень!
На потилиці яскраво-червоні плями.
Ось тому його строкатим дятлом і прозвали.
На одному з дерев прилаштувався дятел.
Головка і спинка чорні.
На чорних крильцях — білі цятки і смужки.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
— Що потрібно зробити, щоб речення були пов’язані за змістом?
— Складіть текст та запишіть у зошит. Придумайте заголовок тексту.
Примітка. Діти, пригадайте: текст має зачин, основну частину, кінцівку. Ці частини тексту можна виділяти окремими абзацами. Якщо ж текст невеликий-можна записати його одним абзацом. Вибір за вами.
2. Добирання до тексту слів, що бракує
— Прочитайте текст.
БОЯГУЗЛИВЕ ЗАЙЧЕНЯ
Цей ... звірок живе в лісі. У нього ... вуха, ... хвіст. Передні лапи ..., а задні — ... . Шубка у звірка влітку ..., а взимку — ... . Морква і капуста — улюблені ласощі тварини. А взимку і ... кора хороша. ... всього боїться!
— Спишіть текст. Вставте замість пропусків слова за змістом таким чином, щоб утворився зв’язний текст про зайчика.
— Слова повинні відповідати на питання який? яка? які?.
Зворотній зв'язок. Письмові завдання(обидва) надішліть на перевірку.
Пам'ятайте про каліграфію, охайність, грамотність, заголовок, абзац.
Зробіть перерву
Математика
Тема уроку: Знаходження частини від числа. Одиниці вимірювання довжини, маси, часу.
1. Аналіз практичної роботи (домашнього завдання)
На минулому уроці математики я запропонувала виконати практичну роботу, яка поєднала вміння:
- накреслити коло заданого радіусу,
- поділити ціле на частини,
- записати дріб, який утворився у результаті поділу.
Ділюся з вами, мої третьокласники, гарними результатами. Практичну роботу виконали на відмінно Шегера Ліза, Шурипа Даша, Рудий Артем, Музика Валентин.
Двоє наших учнів проявили творчий підхід до виконання роботи та попрацювали трішки більше. У Саші Атаманюка та Степчук Ангеліни дійсно математична кулінарія!
Робота Степчук Ангеліни
Робота Атаманюка Саші (два варіанти)


2. Повторіть одиниці вимірювання довжини, маси, часу.


3. Робота з підручником.
Запам'ятайте правило. Щоб знайти дріб від числа, потрібно число поділити на знаменник дробу(число, що під рискою).
Виконайте письмово:
№996
Записуємо так: 1\5від 30=30:5=6.
Примітка. 1\5 записуєте так, як у підручнику.
№997
Дане завдання містить іменовані числа такі, як 1м, 1т, 1год.
Щоб знайти дріб від іменованого числа, потрібно іменоване число спочатку перетворити у меншу одиницю, а потім скористатися правилом(вище)
Записуємо так: 1\5 від 1м=100см:5=20см.
Оскільки 1м не можна поділити на 5,то перетворимо метр у сантиметри. Не забувайте в кінці прикладу записати потрібну величину(см, г, хв).
№1002
№ 1000
Якщо завдання на знаходження частини іменованого числа були складні і ви не впевнені у правильності виконання-надішліть на перевірку.
4. Сподіваюся, ви засвоїли основні поняття про дроби: чисельник, знаменник, риска дробу, знаходження частини від числа. Виконайте перевірний тест. Спробуйте працювати самостійно. Оцінки нижче 7б. не ставлю у журнал.
Зворотній зв'язок. Ваші результати я побачу на своєму комп'ютері.
Зробіть перерву
Літературне читання
Тема уроку: Валентина Ткаченко "Квітень". Стародавні назви місяця квітня.
1. Аналіз домашнього завдання.(Виразне читання уривку повісті "Гуси-лебеді летять").

2. Робота над віршем Валентини Ткаченко "Квітень". Розповідь про різні назви місяця квітня.
3. Потренуйтесь виразно читати вірш Валентини Ткаченко "Квітень" (с.165).
4. Перевірте, як ви засвоїли тему уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар