вівторок, 28 квітня 2020 р.

Середа, 29 квітня

Мої третьокласники!
У нашому класі сьогодні гарна подія- 
День народження Даші Шурипи.
Привітання з Днем Народження дитині ⋆ Вітаю з народженням сина.

Літературне читання
Урок позакласного читання
Тема: Хто веселий, той сміється, тому все завжди вдається.

1. Ознайомлення з темою уроку.
БІБЛІО Альтанка: Візьми з собою посмішку Девіз нашого уроку "В кожній смішинці є доля правди життя". 
  На уроці ми познайомимось з іменами українських гумористів, їх творами, звернемо увагу на ситуації, які є настільки комічними, що викликатимуть у нас сміх. Спробуйте у кожному гумористичному вірші і ви відшукати долю правди.

Гуморист  Павло Глазовий написав такі рядки:       

Від малого до старого –
                  Всі ми любим щирий сміх,
                  І з веселого й дурного
                  Посміятися не гріх.
                  Добрий сміх не б’є, не мучить,
                  Він на світі жити учить,
                  Чим і бажаний для всіх
                   Шанувальників своїх.
      Що таке гумор?


2. Ключове поняття уроку- ГУМОР
- Що таке гумор?
Гумор - доброзичливий сміх.                                                          
А в словнику літературознавчих термінів сказано, що гумор-це змалювання смішного в житті, в доброзичливому, добродушному, жартівливому тоні.

3. Інформаційна хвилинка
Гумор і здоров'я
   Не думайте, що гумор-це щось легковажне. Ні, справа тут набагато серйозніша. Виявляється, зовсім недавно вченим стало відомо, що посмішка підвищує вміст гемоглобіну. Недаремно лікарі стверджують, що щира посмішка продовжує життя людини , а 5 хвилин сміху замінює 1 склянку молока.
Дуже чудово, коли в людині є почуття гумору. Воно допомагає сприймати життя світліше, радісніше.

4. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ
1.     Народні прислів’я з гумористичним змістом
-Не тільки окремі люди, поети писали жарти, але і весь український народ любив пожартувати  «Народ скаже , як зав’яже».                            
-Протягом багатьох століть народ, спостерігаючи за життям, складав про нього свою думку, давав йому свою позитивну чи негативну оцінку. Протягом багатьох років відшліфовувалося кожне слово, щоб передати цю думку найточніше, найвдаліше, найвлучніше, дотепно, з гумором, особливо у прислів’ях.
  Прислів'я
    До роботи плачучи, а до танців – скачучи.
     Командує, як свиня мішком.
     У нього грошей, як у жаби пір’я.
     Скривився, як середа на п’ятницю.

     Любить, як вовк порося.
-А які ви знаєте українські прислів’я з гумором?


2. Українські гумористи
Ми вже знайомі з деякими гумористичними творами.

Пригадайте вірш-гумореску Грицька Бойка "Як невдаха виступав"
Відео (декламує вірш ваш ровесник)

Пропоную переглянути ілюстрований дитячий 
вірш-гумореску Грицька Бойка 
"Хвастунець"
Хлопчик Толя — молодець,
тільки трішки хвастунець.
Якось ми пішли на став.
Він мені таке сказав:
— Слово честі, не хвалюся,
я ні-чо-го не боюся!.. —
Враз на слові цім з дороги —
Толі ящірка під ноги.
З переляку,у тривозі
наш хвалько мерщій навтік.
Та спіткнувся на дорозі
й прикусив собі язик.
Дуже цікавий анімований вірш "Отакий у мене ніс" Грицька Бойка познайомить вас із  фразеологізмами у яких зустрічається слово "ніс": задерти носа, крутити носом, орати носом,... Спробуйте зрозуміти, що вони означають.
"Отакий у мене ніс"

— Прочитайте, чи правильно ви розумієте значення сталих висловів
Встромляти носа       -    втручатися не в свої справи
Випустити з-під носа       -   проґавити
Орати носом  -        падати обличчям у що-небудь
Клювати носом  -    засинати сидячи, час від часу опускати               на мить голову
Крутити носом  -     вередувати      
Зарубати собі на носі        - добре надовго запам’ятати
Дерти вгору носа     -    зазнаватися
Водити за ніс  -    обдурювати кого-небудь, не виконуючи обіцяного



Прочитайте вірш – гумореску Грицька Бойка «Сашко».

В трамваї переповненім
Сашко з м’ячем сидить,
А біля нього згорблений
Старий дідусь стоїть.

Хтось до Сашка звертається:
— Чи вас у школі вчать,
Як місце дати старшому,
Як старших поважать?

- Та вчать, — Сашко відказує, —
Але оце якраз
Розпочались канікули -
Ніхто не учить нас.


Гумореска «ЦІКАВИЙ» Грицька Бойка
За дверима аж горять
В Толі оченята:
Дуже хочеться узнать,
Що там каже тато?
До дверей він притуливсь,
Нашорошив вуха.
У щілину всунув піс
І тихенько слуха.
Та швидка рука чиясь
Двері причинила
І цікавому якраз
Носа прищемила!


   Пропоную вам «жменьку сміху» - послухати уривок з вірша «Кухлик» Павла Глазового
       Дід приїхав із села – ходить по столиці.
               Має гроші – не мина кожної крамниці.
               Попросив він: “Покажіть кухлик той, що скраю.”
               Продавщиця: “Что? Чєво? Я не понімаю.”
 Кухлик, люба, покажіть, той, що збоку смужки.
Да какой же кухлик здєсь, єслі ето кружка!
Дід у руки кухлик взяв і нахмурив брови:
 На Вкраїні живете, й не знаєте мови.
Продавщиця теж була гостра та бідова:
У мєня єсть свой язик, ні к чему мне мова!
І сказав їй мудрий дід: “Цим пишатися не слід,
Бо якраз така біда в моєї корови:
“Має бідна язика і не знає мови.”

-  Діти, ви прочитали та прослухали вірші Грицька Бойка, Павла Глазового, де вони показують героїв смішними для того, щоб діти чи дорослі стали кращі, а ми не ставали схожими на них.
Так, поети висміювали вади дітей, людей, але їх гумор не жорстокий, не бездушний, а м’який, покликаний трішечки покепкувати і допомогти дітям, людям, а не принизити їх.
Зворотній зв'язок. Один із вішів-гуморесок(на вибір) вивчіть напам'ять. Надішліть відео. Не поспішайте. Бажано надіслати до наступного уроку літературного читання (п'ятниця).
Зробіть перерву

Математика
Тема уроку: Знаходження числа за його частиною.Задачі на знаходження числа за його частиною. Самостійна робота.
Підручник: с.155-157


1. Повторення вивченого про дроби
Відео
2. Самостійна робота
№1023
Зразок запису: 30хв*2=60хв
№1024
Зразок запису:15*7=10*7+5*7=70+35=105
№1029
№1025
№1027
Примітка. У задачах звертайте увагу на те, що ви знаходите: частинку числа, знаючи ціле число( у цьому випадку ділимо) чи ціле число, знаючи його частину(у цьому випадку множимо).
Пригадайте: периметр прямокутника-це сума довжин усіх його сторін, а їх у фігури 4: дві довжини та дві ширини. 
Успішної роботи!
Зворотній звязок. Надішліть роботу на перевірку.

Зробіть перерву


Українська мова
Тема: Дієслова завершеної і незавершеної дії.
Підручник: с.170-171.
 
Третьокласники!  Мені дуже приємно переглядати ваші письмові роботи особливо тоді, коли вони охайні та каліграфічно написані. Сьогодні демонструю письмову роботу з розвитку зв'язного мовлення Музики Валентина. 


1. Вивчення нового матеріалу
Дієслова завершеної та незавершеної дії(перегляд)
2. Робота з підручником
Вправа 428. Випишіть із вправи дієслова, що означають завершену дію.
У новому рядочку випишіть дієслова, що означають незавершену дію.
Вправа 430. Використовуючи подані у вправі префікси утворіть дієслова завершеної дії.
Запишіть так(у стовпчик): малювали-домалювали,

Немає коментарів:

Дописати коментар