вівторок, 19 січня 2021 р.

Середа, 20 січня

 Літературне читання

Тема. Урок позакласного читання. Шевченкове слово в віках не старіє.

    Тарас Григорович дуже любив Україну, її стрункі тополі, верби над ставами. Особливо Шевченко любив калину. Він присвятив їй свої вірші. У своємуКобзарі“ слово калина він ужив 385 разів, а всього у творах Шевченка калина згадується 965 разів. Сьогодні ми ознайомимося ще з одним чудовим віршем Кобзаря. Вслухайтеся, як звучить українське слово.

 1. Виразне читання вірша "Зацвіла в долині"

Зацвіла в долині 
Червона калина, 
Ніби засміялась 

Дівчина-дитина. 
Любо, любо стало, 
Пташечка зраділа 
І защебетала. 
Почула дівчина 
І в білій свитині 
З біленької хати 
Вийшла погуляти 

У гай на долину. 


2. Письмова перевірна робота

  1. -Коли народився Т.Г.Шевченко?
  2. -Де він народився?
  3. -Назвати псевдонім Тараса.
  4. -Як називається перша книжечка віршів  поета? 
  5. -Хто такі кобзарі?
  6. -Що найбільше любив робити малий Тарас?
  7. -У якому селі минуло дитинство Шевченка?
  8. -У пана Енгельгарда Тарас служив  ким? 
  9. -Де похований Т.Г.Шевченко? 
  10. -Скільки років рожив великий поет? 
  11. -Які вірші поета ви знаєте напамять?

Зворотній зв'язок. Запишіть відповіді на запитання(можна короткі) та надішліть фотофайл.

Математика

Тема. Правило обчислення площі прямокутника та його застосування. Знаходження значень виразів на сумісні дії.

1. Відеопояснення

2. Вивчіть правило. Підручник(с.96)

3. Виконайте письмово:

№ 590

Щоб дізнатися який із прямокутників має найбільшу площу, потрібно знайти по черзі площу кожного прямокутника за правилом(довжину помножити на ширину). Отримані площі порівняти.

№ 587

Увага. У першому прикладі є три дії. Пригадайте: першою виконуємо дії множення та ділення, потім додавання та віднімання у тому порядку, у якому вони йдуть у виразі.

№592

Фізична культура

Гімнастика для очей

Українська мова

Тема. Питання до кількісних і порядкових числівників.

1. Повторимо:

До кількісних числівників ставимо запитання СКІЛЬКИ?

Наприклад: сім, двадцять, тисяча.

До порядкових числівників ставимо запитання ЯКИЙ? КОТРИЙ?

Наприклад: сьомий, десятий, сотий, двадцять перший

2. Попрацюйте письмово:

Вправа 229

Спишіть текст та підкресліть числівники.

Вправа 230

Запишіть вирази. (числівники записуємо словами)

Наприклад. 

До одинадцяти додати шістнадцять буде двадцять сім.

Зворотній зв'язок. Виконані вправи надішліть на перевірку.


Немає коментарів:

Дописати коментар