Літературне читання
Тема уроку: Михайло Стельмах "Гуси-лебеді летять"1. Аналіз виконання завдань попереднього уроку.
На попередньому уроці ви знайомилися з уривком із повісті "Гуси-лебеді летять" та за змістом прочитаного твору записали 8-10 запитань.
Уже впоралися із завданням Степчук Ангеліна, Музика Валентин, Рудий Артем, Шегера Ліза, Даша Шурипа, Атаманюк Саша. Запитання до тексту сформулювали правильно.
- Продемонструю сьогодні роботу Лізи Шегери. У її роботі є і легкі(1,2,3), і складніші, які вимагають розгорнутої відповіді, запитання(4, 7, 6, 8,10).

Зверніть увагу. Запитання-це речення, а всі речення слід писати з великої літери.
2. Порівняння оповідання та повісті.
Ми вже знаємо багато жанрів української літератури: казки, оповідання, вірші, байки, легенди, притчі; малі жанри: загадки, скоромовки, приказки, прислів'я тощо.
А "Гуси-лебеді летять"-це повість-новий жанр
- Що ж таке повість?
- З яким жанром найбільше схожа?
- Чим повість відрізняється від інших жанрів?
Ознайомтеся з порівняльною інформацією (натисніть)
3. Прослухайте аудіозапис уривка з повісті "Гуси-лебеді летять"
4. Навчіться виразно читати одну із двох частин тексту(на вибір учня)
Перша частина(с.163)
Друга частина(с.164)
Зворотній зв'язок. Запишіть відео\аудіо виразного читання уривка. Не поспішайте, пам'ятайте про інтонацію. Нехай зразком для вас буде прослуханий аудіозапис.
Зробіть перерву
Українська мова
Тема уроку: Змінювання дієслів за часами.Попрацюйте з учителькою усно та письмово, повторіть вивчене про дієслово та дізнайтесь про дієслова минулого, теперішнього та майбутнього часу.
Примітка. При перегляді відеоуроку зручно ставити відео на паузу, щоб встигати записувати завдання.
1. Відеоурок.
2. Прочитайте та запам'ятайте правило.(с.167-168)
Зробіть перерву
Математика
Тема уроку: Порівняння частин. Побудова кола(круга).Задачі на 2-4 дії.Попрацюйте з учителем усно та письмово.
2. Виконайте практичне завдання.
- Накресліть на папері(можна кольоровому, альбомному аркуші) коло. Радіус кола 9см.
- Уявіть, що це-піцца(торт), які потрібно розділити порівну так, щоб посмакував кожен член вашої сімї. Розділіть коло на рівні частинки за допомогою простого олівця та лінійки.
- Запишіть на частинці-дріб, який вийшов у результаті поділу цілого на частини.
- Зворотній зв'язок. Поділіться результатами математичної кулінарії.
Немає коментарів:
Дописати коментар