Літературне читання
Тема уроку: "Квітує земля" Юрій Смолич1. Вікторина "Чи знаєш ти квіти?"
Візьміть аркуш паперу, пронумеруйте від 1 до 4. Прочитайте опис весняної квітки та запишіть її назву.
1. Ця квітка велика, фіолетова, цвіте у квітні – травні. Сріблясті волоски, наче шубка, прикривають його від холодів. В погану погоду та на ніч квітка закривається та схиляє свою голівку.
Враження таке, ніби вона справді засинає.
При зустрічі з прекрасними квітами майте шану до цих справді чарівних рослин. Не зривайте даремно квіти, які згодом викинете.
Краще помилуйтесь ними. Бережіть красу природи, весняні усмішки рідної землі.
2. Рано навесні молоді листочки пробиваються крізь землю, оберігаючи білу квітку, яка міститься між ними. Цвіте у березні – квітні.
Завдяки своїй красі та першоцвіту ці квіти користуються
величезним попитом у мешканців міст. У багатьох місцевостях, де колись цих квітів було багато, вони зникають.
Тож будемо охороняти цю чарівну рідкісну квітку !
3. Навесні в ліс приходить особлива святкова пора, коли
зацвітають ці квіти. Наче якісь зачаровані сріблясті дзвіночки,повисають квітки на зелених струнких квіткових стрілках посеред зеленого листя.
Ця квітка дуже цінна лікарська рослина. Вона належить до отруйних рослин. Тому слід бути обережними і уважними з букетиками цих чарівних квітів.
4. Коли земля вже пробуджується від зимового сну, можна
побачити, як синіють серед голих гілок лісових дерев та кущів ці квіти. Вони розмножуються насінням, яке розноситься комахами.
Дрібне насіння квітів багате на олію, і це приваблює мурашок, які збираючи його, сприяють розповсюдженню цих квітів.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -2. Вивчення творів, які є в програмі з літературного читання за 3 клас, але відсутні у підручнику Савченко О.Я.
- Прочитайте текст. У зошит з української мови випишіть назви квітів, які зустрічаються у тексті. Спробуйте запам'ятати назви незнайомих квітів.
"Квітує земля" Юрій Смолич
Життя квітів починається з пролісків. Пролісок — квітка ніжна, але смілива й нетерпляча. Ще не зійде сніг, а вже крізь весняну ніздрювату сніго-льодову скоринку, прогріваючи собі тісненьку і скромну проталинку, пнеться цупкий паросток, схожий на цибульку. Сьогодні це біло-зеленаво-жовтуватий хвостик, завтра це біло-зелена гостриця, післязавтра це вже довгий зелений листок з тоненькою стрілкою всередині. Ще за день брунька на кінці стрілочки розквітає враз твердою білою пащицею. І квітів визорює так густо, що земля знову стає біла і зимна від рясного холодного цвіту.
І негайно ж заквітовує ряст. Це вже весна. Квіти рясту фіалкові — теплі і сонячні. І хоча тіло квітки ще тверде, напружене, готове до опертя холоду й негоді — її дух вже ніжний, теплий, весняний. Вона вже пахне.
Потім з'являється жовтий козелець. Це вже повна весна. Квітка гаряча, як сонце. Вона м'яка й ніжна. Дух від неї йде не сильний, але це вже аромат. І росте козелець вже не з чорної землі. Довкола вже не тільки торішнє пріле листя, а й зелена трава, якої три дні тому ще зовсім не було. Над козельцем вже схиляється зелена брость і молода парость.
І тоді рясно вибухає фіалковий цвіт.
Густим килимом вкривають теплу землю фіалки. Вони пахнуть ніжно, радісно і хвилююче. Випростовує свої м'які волохаті пелюстки тихий сон. Стрімко зводяться легкі тремтливі дзвіночки. Все затоплює, все захоплює, все укриває войовничий, невідступний, швидкий барвінок. Надходить літо.
- Перевір себе. Флеш-картки
- Перевір відповіді вікторини: (1-сон, 2-підсніжник, 3-конвалія, 4-пролісок) Зробіть перерву
Українська мова
Тема уроку: Правило написанння не з дієсловами.
Попрацюйте з учителькою усно та письмово, продовжуйте писати після завдання, яке виконали на уроці літературного читання.
Зробіть перерву
Математика
Тема уроку:Повторення нумерації трицифрових чисел. задачі на збільшення(зменшення) числа на кілька одиниць. Порівняння іменованих чисел.
Позитивні сторони:
- Усі надіслані роботи виконані на достатньому рівні.
- Сподобалося виконання учнями завдання на побудову та поділ на рівні частини круга. У всіх учнів ця частина завдання виконана на високому рівні(правильно, чітко, охайно).
- Більшість учнів правильно розв'язали задачу
- Більшість учнів правильно виконали обчислення.
Наші помилки та недоліки:
- Відсутність у деяких учнів пояснень до задачі.
- Неуважність( не йде на користь)
- Проаналізуємо відповідь 5 завдання. ( демонструю роботу Саші Атаманюка з правильною відповіддю у 5 завданні, правильно виконала і Ангеліна Степчук це завдання)

Яка ж частина круга незафарбована? Круг поділений на 8
частин, а отже під рискою дробу пишемо 8-бо саме знаменник показує на скільки
рівних частин поділили ціле. Незафарбованих частинок у нас 5-отже це і буде
чисельник, який пишемо над рискою дробу. Незафарбовано 5\8 круга.
Пригадайте. Чисельник дробу показує скільки частин узято, зафарбовано тощо.Знаменник показує на скільки рівних части поділено ціле.(саме ці знання про дріб потрібно було використати при виконанні цього завдання).
2. Повторення вивченого у 3 класі.
Зітхнемо з полегшенням: усі нові теми з математики ми вивчили. Розпочинаємо повторення вивченого у 3 класі матеріалу.
Робота з підручником (с.159-160)
Попрацюйте самостійно. Виконайте вправи 1-10 (2-усно).
Звертайте увагу на ті завданні, які викликають труднощі та напишіть мені. Надсилайте на перевірку завдання, у правильності яких не впевнені.
Немає коментарів:
Дописати коментар