понеділок, 4 травня 2020 р.

Вівторок, 5 травня

 Шановні батьки та учні. 
  Дистанційне навчання триває. Ми усі втомились навчатися у такому режимі. Але, швидше за все, до звичного навчання у цьому році уже не повернемося. Оцінювання учнів рекомендується провести зважаючи на оцінки за І семестр,  оцінки отримані до початку дистанційного навчання у ІІ семестрі,   з урахуванням оцінок, отриманих у період дистанційного навчання.У вересні буде виділено час на корекцію матеріалу, вивченого дистанційно. Корекція - це відпрацювання найбільш складних та незрозумілих тем; індивідуальна робота з окремими  учнями; повторення вивченого дистанційно матеріалу. Я відмічаю теми, які викликають труднощі, зберігаю тестування з результатами кожної дитини, щоб проаналізувати та звернути увагу на незрозуміле та найскладніше. Але це не буде повернення у березень 2020 року та повторне вивчення протягом кількох місяців усіх тем по порядку з усіх предметів. У 4 класі є своя програма з кожного предмету, яку ніхто не відмінить, яку потрібно засвоїти.  Лише серйозне ставлення до навчання дистанційного допоможе нашим учням успішно навчатися у 4 класі.


Природознавство
Тема уроку: Кровоносна система. Значення крові в організмі людини.
1.Аналіз тестів, виконаних на попередньому уроці.
    Сьогодні вперше за період дистанційного навчання не було відмінних результатів. Найкращі результати у Атаманюка Саші та Лібіховського Саші.
    Переглядаючи виконані тести з теми "Травна система" та допущені серйозні помилки (такі як: до органів травлення відносяться легені та серце; за допомогою легенів перетравлюється їжа в організмі людини; зуби та язик з'єднують шлунок і ротову порожнину), можна зробити висновок, що деякі учні не читали підручник, не розглядали малюнки до текстів, можливо і не переглядали відеопояснення, полінувалися навіть відшукати відповідь на складне запитання  у підручнику. Тема "Людина та її організм" для нас нова та складна. Знань із теми у  3-класників ще немає, адже ми вперше знайомимось із кожною системою людського організму та органами, які до неї входять і тому читати статті підручника та слухати відеопояснення необхідно. Зробіть правильні висновки.
  
2. Вивчення нового матеріалу
  Переглянувши відео, яке записав ваш ровесник, ви дізнаєтесь:

  • яку функцію у нашому організмі виконує серце;
  • що головніше: мозок, чи серце;
  • що таке коло кровообігу у організмі людини;
  • скільки кіл кровообігу у нас є


3. Опрацюйте статтю підручника (с.155-157)
  • Зверніть увагу на терміни, виділені жирним шрифтом. Перечитайте речення із цими термінами декілька разів та запам'ятайте, що вони означають.
  • Дайте відповіді на запитання після тексту
  • Виконайте практичну роботу по вимірюванню свого пульсу(піся запитань до тексту)
  • Прочитайте інформацію для допитливих.
4. Закріплення вивченого матеріалу
Флеш-картки

5. Перевірка вивченого матеріалу
Тести
Зворотній зв'язок. Ваші результати я побачу на своєму компютері.
Зробіть перерву


Математика 
Тема уроку: Самостійна робота з теми "Частини"

Запишіть у зошиті 
5 травня
Самостійна робота
Примітка. 
Зверніть увагу на оформлення запису задачі: обов'язкові пояснення до дій, не забувайте про величини .
   Як зразок виконання задачі демонструю роботу Атаманюка Саші(попередня самостійна робота)


У тестових завдання(1-3) не потрібно переписувати відповіді, лише букви; 4,5,6 завдання  розв'язуємо  письмово у зошиті. 
Самостійна робота
1.1       1.  Чому дорівнює 1\7 від числа 49?

А    7

Б    8

В    9



1.2  2.   Яким буде  число, якщо 1\3  його становить 5

А    5

Б    15
В    10

    3.Порівняйте дроби 1\4 і 1\5

А    >
Б    <
В    =

4.          Знайти :

одну п’яту частину від 20 см;
одну шосту частину від доби;
одну четверту частину  години.

5. Намалюй круг, радіус якого дорівнює 3см. Розділи його на 8 рівних частин. Зафарбуй 3 частини. Запиши, яка частина круга залишилася незафарбованою?


6. Задача
 У майстерні було 36 м тканини. Четверту частину залишили для дитячих костюмів, а з решти пошили 9 однакових чоловічих костюмів. Скільки метрів тканини потрібно на 1  чоловічий костюм?
Зворотній зв'язок. Роботу надішліть на перевірку.
Зробіть перерву

Літературне читання
Тема уроку: М. Сингаївський "Їжачкова райдуга" Д.Павличко  "Дядько дощ"

1. Вивчення поетичних творів, які є в програмі з літературного читання за 3 клас, але відсутні у підручнику Савченко О.Я.
ЇЖАКОВА РАЙДУГА (М. Сингаївський)

1.Словникова робота
Припускати — збільшувати швидкість; лити.
Чутка — звістка, повідомлення про когось, щось.
Злива — дуже сильний дощ.
Принишкнути — перестати рухатися і видавати звуки; завмерти. Лишенько (пестливе до лихо) — обставина, подія, що викликає страж-дання; горе, біда.

2. Прочитайте текст
Їжачкова райдуга
    Вийшов з лісу їжак — лугом-полем бродити.
    А тут раптом дощ припустив. Наче з відра линув. Не дощ, а домисько. Справжня тобі злива. Припустив — не перестає.
  Їжакові нікуди дітися. Згорнувся клубочком, принишк. Треба якось перебути, перечекати.
   Та раптовий дощ як з’явився, так і скінчився. Сонце в небі заграло. Ще яскравіше стало. А на їжакових голках дощинки так і лишилися, мов приросли.
А в тих краплях-дощинках райдуга спалахнула. Усіма кольорами грає, міниться.
    Усіма барвами переливається.
Іде їжак — райдугу несе.
І рознесли чутку сороки:
—Їжак райдугу спіймав! Їжак райдугу вполював!
   З-під куща вискочив заєць:
—І справді...
Вибігла лисиця з нори:
—Ой, лишенько...
Глянула білка з дупла:
—Так-так...
   А їжак і вухом не веде. Мовби і не чує, що звірі з його райдуги дивуються.                                  
                                (130слів)                                   (За М. Сингаївським).
                                                                                                                     3.Перевірте себе

1)Куди вийшов їжак побродити?
а)Лісом;
б)полем-лугом.
в)полем

2)Що трапилося з їжаком?
а)Потрапив під зливу;
б)знайшов яблуко.
в)зустрів вовка.

3)Їжак ніс на собі:
а)яблуко;
б)райдугу.
в)грибок.

4)Хто розніс по лісу чутку, що їжак райдугу спіймав?
а)Сорока;
б)зозуля.
в)дятел

5)Встановіть послідовність
В якій послідовності зустрівся їжачок із звірами після дощу
*  Білочка
*  зайчик
*  сорока
*  лисичка
*   
6)З чим порівнює автор дощ?

Не дощ, а ...   ----------------------------------------------------------------------------

7)Як поводився їжак кали почув, що звірі говорили, що він райдугу несе?

А їжак ----------------------------------------------------------------------------------------------

8) Які слова описують дощ?

Лагідний, теплий, злива, дрібний, наче з відра.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Прочитайте виразно вірш "Дядько Дощ"
ДЯДЬКО ДОЩ

    Дядько Дощ стоїть під лісом ­

Неба велетень сяга.

Він сміється, мов залізом

 Дудонить: «Га-га! Га-га!»

Одягнувся, мов на свята,
Запорозький в нього шик:
Тучі шапка важкувата.
Блискавки червиний шлик.

Довжелезні срібні вуса
Люто вітер розвива.
І тремтить пшениця руса.
І втіка за горб трава!

Дмитро Павличко



Немає коментарів:

Дописати коментар